امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15493 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با ماه ضیافت الهی انجام می شود؛

راه اندازی بازارچه خیریه «کسب حلال» در منطقه 15

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از راه اندازی بازارچه خیریه "کسب حلال" در آستان مقدس امامزاده سیده ملک خاتون همزمان با روزهای پنج شنبه و جمعه ماه مبارک رمضان خبر داد.
راه اندازی بازارچه خیریه «کسب حلال» در منطقه 15

به گزارش خیران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: این بازارچه به همت مرکز خدمات رفاهی و اجتماعی منطقه به مدت 8 روز با ایجاد فضای مناسب به منظور فروش و عرضه تولیدات و محصولات کارآفرینان و خیرین برپا شده و بخشی از درآمد حاصل از فروش محصولات برای کمک به نیازمندان اختصاص می یابد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در تشریح دیگر فعالیتهای این اداره در ماه ضیافت الهی خاطر نشان کرد: اهداء سبدکالا، اهداء البسه، توزیع نان رایگان، ویزیت رایگان پزشکی و برگزاری مراسم افطاری از جمله برنامه هایی است که در ماه مبارک با هدف کمک به افراد عضو در سامانه حامی منطقه (نیازمندان، ایتام، کودکان کار) و زنان سرپرست خانوار اجرا می شود.

حیدری با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان ، جشنواره غذا ، جشن میلاد امام حسن مجتبی ویژه کودکان کار و ایتام و جشن عید سعید فطر ویژه مددجویان مجتمع بهاران افزود: برنامه ها طبق پیش بینی های به عمل آمده در محلات منطقه برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان با اشاره به  اجرای ویژه برنامه هایی برای کارگران فصلی یادآور شد: ویزیت رایگان کارگران فصلی و همچنین برگزاری دو اردوی تفریحی و اعزام کارگران به همراه خانواده جهت شرکت در جشن رمضان که در برج میلاد برگزار می شود از دیگر برنامه هایی است که در این ایام به اجرا در می آید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب