امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15499 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دهها برنامه زیست محیطی در شمال تهران در حال اجراست

خبرایران : به مناسبت هفته محیط زیست و با هدف ارتقاء فرهنگ زیست محیطی بیش از 10 برنامه آموزشی و فرهنگی در محلات شمال تهران در حال اجراست .
دهها برنامه زیست محیطی در شمال تهران در حال اجراست

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يك آسيه اقدسي مدير واحد محيط زيست و انرژي شهرداری این منطقه به مناسبت هفته محیط زیست با بيان خبر فوق اظهار داشت: در این هفته که از 16 خرداد آغاز و تا  22 خرداد ماه ادامه دارد  ده ها برنامه با هدف نهادینه کردن فرهنگ زیست محیطی در خانواده  ها ،توسط کارشناسان محیط زیست در نواحی ده گانه شمال تهران در حال اجراست

وی گفت: 27 کانون محیط زیست به صورت برنامه ریزی شده در طول هفته محیط زیست اقدام به اجرای کارگاه های آموزشی و بازدیدهای علمی از ساختمان انرژی ،موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد-و... می نمایند.

اقدسی تصریح کرد: طرح پاکسازی بوستان ازگل توسط خردسالان، جمع آوری کتب پایان سال و  هدیه به دانش آموزان ، توزیع کیسه های بازیافتی در ورودی مسیرهای کوهنوردی دربند، درکه، دارآباد، کلکچال و توچال ، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوعات زیست محیطی ، کارگاه اموزشی تهیه بهترین ها از دور ریختنی ها و اجرای نمایشگاه، برگزاری کارگاه های اموزشی مفاهیم سالمسازی محیط زیست در نواحی دهگانه و نصب تابلو کلاژ با مواد بازیافتی در بوستان نیاوران از جمله برنامه های اجرایی در این هفته است .

اقدسی به برگزاری مراسم افتتاحیه کانون های محیط زیست محلات اشاره کرد و گفت: این برنامه روز شنبه 22 خرداد ماه از ساعت 10.30 الي 12 در مركز تحقيقات انرژيهاي تجديد پذير واقع در كاشانك - بوستان نيلوفر برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب