امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15507 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سیستم کنترل PLC خط 10 اینچ مرکز انتقال نفت شهید قلندری(پل باباحسین) تعویض شد

خبرایران : سیستم PLC زیمنس 300 S7خط 10 اینچ مرکز انتقال نفت شهید قلندری(پل باباحسین) با سیستم زیمنس s7 400H PLC تعویض شد.
سیستم کنترل PLC خط 10 اینچ مرکز انتقال نفت شهید قلندری(پل باباحسین) تعویض شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه لرستان، رییس واحد مهندسی ابزار دقیق و کنترل این منطقه با اشاره به مزایای اجرای این عملیات گفت: با تعویض این سیستم به زیمنس کنترلs7 400H   که از cpu های redundancy (دوتایی) استفاده شده است، در صورت توقف هرکدام از cpuها قابلیت در سرویس قرار گرفتن cpu دیگر به صورت اتوماتیک وجود دارد و هیچ گونه توقفی در خط صورت نمی گیرد.

مهندس وحید رشنو افزود: این سیستم مجهز به سیستم مانیتورینگ 2سرور به صورت redundancy (دوتایی) است که قدرت مانور بهره بردار را بالا می برد و قابلیت اطمینان بیشتری را به همراه سرعت پردازش بالا به سیستم می دهد.

وی به دیگر مزایای این سیستم اشاره کرد و یادآور شد: سیستم نصب شده مجهز به کامپیوترهای صنعتی، سوئیچ های صنعتی و شبکه صنعتی دوبل (دوتایی) برای بالا بردن ضریب اطمینان سیستم است.. 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب