امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15508 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با ماه مبارک رمضان انجام می شود؛

برپایی جشنواره ورزشی «فصل نیایش» در منطقه 15

خبرایران :معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برپایی جشنواره ورزشی "فصل نیایش" در بوستان خلیج فارس منطقه همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
برپایی جشنواره ورزشی «فصل نیایش» در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری به برپایی 10 غرفه ورزشی تیراندازی، فوتبال دستی، تنیس روی میز در این جشنواره ورزشی اشاره کرد و افزود: به مدت20 شب استیجی با موضوع بازیهای فکری، ورزشی، بازیهای کودک و شبکه های مجازی از 22 خرداد لغایت16 تیر اجرا و به شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی در مجموعه های ورزشی و بوستانهای منطقه در طول این ماه افزود: در این راستا ایستگاههای ورزش صبحگاهی بانوان با اجرای فعالیت های بدنی مناسب ماه رمضان در 5 مجموعه ورزشی الزهرا و بوستان امام رضا(ع) از ساعت 7 تا 8 صبح از 18خرداد تا 17 تیر ماه برپا خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه خاطر نشان کرد: کارگاه های آموزشی ویژه ماه رمضان شامل تغذیه مناسب برای روزه داران، ورزش ها و فعالیت های ورزشی در ماه رمضان و حرکات اصلاحی و ... توسط نواحی هشتگانه برای شهروندان محلات منطقه اجرا می شود.

وی به برگزاری مسابقات فوتسال محلات 21 گانه در قالب جام رمضان اشاره کرد و افزود:  این مسابقات از ساعت 21 الی 24 پنجم رمضان در مجموعه های ورزشی بروجردی، آزادگان و شهدای افسریه در دو رده جوانان و بزرگسالان با حضور 93 تیم آغاز و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب