امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15510 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تفاهم‌نامه همکاری بانک دی و سندیکای شرکت‌های ساختمانی امضا شد

خبرایران:بانک دی و انجمن شرکت‌های ساختمانی ایران به منظور افزایش سطح همکاری‌های دو طرفه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری بانک دی و سندیکای شرکت‌های ساختمانی امضا شد

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر علیرضا عاطفی‌فر ـ سرپرست بانک دی ـ در این مراسم که با حضور تشکل‌های مهندسی انجمن شرکت‌های ساختمانی و شرکت‌های زیرمجموعه برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که در کنار شما عزیزان که نقش بسیار مهمی در تولید و عمران کشور ایفا می‌کنید قرار گرفته‌ایم و امیدواریم بانک دی بتواند در پیشبرد اهداف انجمن و شرکت‌های مهندسی زیرمجموعه گام‌های موثری بردارد.

وی با بیان اینکه بانک دی آمادگی ارائه انواع خدمات و محصولات را به شرکت‌های مختلف به ویژه تشکل‌های مهندسی در قالب تفاهم‌نامه‌های همکاری دارد، تصریح کرد: بر اساس همکاری مشترکی که با سندیکای شرکت‌های ساختمانی آغاز کرده‌ایم بانک دی در مسیر تامین نیازهای ضروری پروژه‌ها ارائه خدمات می‌کند.

همچنین در این مراسم مهندس بهمن دادمان ـ دبیر سندیکا و عضو هیات مدیره شرکت ـ ضمن تقدیر از بانک دی اظهار کرد: برای انعقاد این تفاهم نامه چندین ماه نکات اساسی مورد توجه قرار گرفت که از جمله در وهله نخست انواع حساب‌های ریالی و ارزی برای شرکت های زیرمجموعه سندیکا گشایش یافت.

وی با بیان اینکه بانک دی بر اساس تفاهم‌نامه نسبت به تقلیل کارمزد ضمانت‌نامه‌های صادره توجه بیشتری را مبذول خواهد کرد از ابراز رضایت و تقدیر شرکت‌های تابعه سندیکا از امضای تفاهم‌نامه با بانک دی خبر داد.

موضوع این تفاهم نامه که به امضای دکتر علیرضا عاطفی‌فر سرپرست بانک دی و دکتر محمدعلی مورج عضو هیات مدیره بانک دی  و مهندس بهمن دادمان دبیر سندیکا و مهندس کاظم سماک عضو هیات مدیره  سندیکا رسید، عبارت است از بررسی پروژه‌های متعلق به عضو سندیکا، اعطای تسهیلات برای خرید ماشین آلات و تجهیزات، گشایش اعتبار اسنادی، ارائه خدمات و تسهیلات ارزی و ریالی بانکی، تامین مالی پیمانکاران و مواردی از این قبیل است.

همچنین شعبه حافظ بانک دی به عنوان عامل و مجری کلیه موضوعات مطرح شده در این توافقنامه در جهت تحقق اهداف بانک و سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران انتخاب شده است.

انتهای پیام 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب