امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15523 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با ماه مبارک رمضان انجام می شود؛

اجرای ویژه برنامه های «سلامت در ضیافت» در منطقه 15

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از اجرای ویژه برنامه های "سلامت در ضیافت" در مساجد این منطقه همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
اجرای ویژه برنامه های «سلامت در ضیافت» در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: اداره سلامت حوزه اجتماعی و فرهنگی همزمان با حلول ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع و متعددی را در محلات پیش بینی کرده که با مشارکت اعضای کانون خادمین مساجد از 18 خرداد لغایت 15تیر ماه در مساجد به اجرا درمی آید.

وی در ادامه با اشاره به بهره گیری از ظرفیت بالای مساجد در ارائه خدمات سلامت و حفظ و ارتقاء بهداشت و ایمنی مساجد به عنوان اهداف اصلی طرح سلامت در ضیافت خاطر نشان کرد: آموزش و اقدامات لازم به منظور حفظ و ارتقا سطح بهداشت نمازگزاران، برپایی ایستگاههای اهدای خون در مساجد منتخب، ارائه خدمات مشاوره روان شناسی، پزشکی، تغذیه و طب اسلامی و غربالگری فشار خون و قند خون از جمله برنامه های اجرایی به همین مناسبت است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه یادآور شد: در این راستا پس از اقامه نماز جماعت در قالب اجرای سخنرانی آموزشی؛ موضوعات بهداشت فردی و گروهی، نقش آموزه های دینی در ارتقاء سلامت، مهارتهای زندگی و ... نیز به نمازگزاران آموزش داده می شود.

به گفته وی  نصب استندهای پیشگیری از بروز حادثه در مساجد محلات، کنترل و بررسی مساجد طرح به منظور ایمنی و پیشگیری از حوادث و همچنین تولید و توزیع اقلام آموزشی به ویژه تغذیه در ماه مبارک رمضان از دیگر اقدامات این ماه خواهد بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب