امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15524 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در منطقه 10 صورت می گیرد؛

اجرای بیش از صد برنامه به مناسبت هفته محیط زیست با محوریت کمپین آسمان آبی زمین پاک

خبرایران: شهردار منطقه 10 از اجرای بیش از صد برنامه با محوریت کمپین آسمان آبی زمین پاک به مناسبت گرامی داشت هفته محیط زیست در مساجد و مراکز فرهنگی و هنری وابسته به شهرداری با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و نواحی سه گانه خبر داد.
اجرای بیش از صد برنامه به مناسبت هفته محیط زیست با محوریت کمپین آسمان آبی زمین پاک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده با اعلام این خبر گفت: برنامه های هفته محیط زیست با هدف نهادینه سازی فرهنگ حفظ محیط زیست و افزایش آگاهی شهروندان نسبت به این مقوله مهم در ابعاد مختلف به صورت ویژه همزمان با 16 خرداد "روز جهانی محیط زیست"  آغاز شده و تا 22 خرداد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به رئوس کلاس های آموزشی افزود: طی هفته محیط زیست دوره های آموزشی با عناوین "بهترین ها از دور ریختنی ها، تفکیک از مبدا و تاثیر آن بر محیط زیست، نقش سالمندان در حفظ محیط زیست، حفظ محیط زیست از طریق بازیافت زباله، محیط زیست و سلامت جسمانی و ... در مساجد و مراکز فرهنگی، آموزشی و خدماتی وابسته به شهرداری برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه یادآور شد: جلسه هم اندیشی و راهبری کانون محیط زیست محلات در سرای محلات، برگزاری ایستگاه اطلاع رسانی و غرفه آموزشی، اجرای نمایش خیابانی، راهپیمایی نمادین کانون های کودک  و ... از دیگر برنامه ها به مناسبت این هفته خواهد بود.

شهردار منطقه در خاتمه از افتتاح پکیج تصفیه آب خبر داد و افزود: عملیات اجرای بزرگترین پکیج تصفیه خانه فاضلاب در بین مناطق شهر تهران با ظرفیت تصفیه 300 مترمکعب رواناب در بوستان هزار شهید به پایان رسیده و در روز 22 خرداد به بهره برداری خواهد رسید همچنین افتتاح رسمی پروژه پارک انرژی بوستان نیلوفر و برگزاری کارگاه آموزشی نشست تخصصی بهینه سازی مصرف انرژی با حضور مناطق 22 گانه از برنامه هایی است که به مناسبت هفته محیط زیست در منطقه اجرایی خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب