امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15534 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طی احكام جداگانه ای از سوی عبدالمجيد پورسعيد صورت گرفت؛

انتصاب معاونت برنامه ريزي و سرمايه انساني و معاونت عمليات بانكی بانک ايران زمين

خبرایران :مديرعامل بانک ايران زمين طي احكام جداگانه اي هادي قديمي را به سمت معاونت برنامه ريزي و سرمايه انساني و عليرضا پويان شاد را به سمت معاونت عمليات بانكي منصوب كرد.
انتصاب معاونت برنامه ريزي و سرمايه انساني و معاونت عمليات بانكی بانک ايران زمين

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي بانک ايران زمين، عبدالمجيد پورسعيد مديرعامل بانک ايران زمين با برشمردن اهميت حوزه منابع انساني در پيشبرد اهداف بانك اظهار كرد: استنباط من اين است كه جناب آقاي قديمي با توجه به اينكه از نيروهاي جوان و با سابقه در بانك هستند و شناخت و تجربيات بسيار خوبي دارند، مي‌توانند در مسئوليت جديد نيز موفق عمل كنند.

پورسعيد با تقدير و تشكر از قديمي كه پيش از اين در سمت معاونت عمليات بانكي در بانك ايران زمين مشغول به فعاليت بود، ابراز اميدواري كرد در سمت جديد نيز همچون گذشته با تلاش و هماهنگي با ساير بخش‌ها روند حركتي بانك را تسريع كند.

هادي قديمي در ادامه افزود: اعتقاد من اين است كه معاونت عمليات بانكي به تنهايي نمي تواند كاري را انجام دهد، اگر اتفاقات خوبي در سال گذشته افتاده تلاش همه معاونت ها و مديران در ستاد مركزي و همه مديران استاني بوده است كه جا دارد تشكر ويژه اي را از اين عزيزان داشته باشم.

وي در خصوص حكم جديد خود به عنوان معاونت برنامه ريزي و سرمايه انساني گفت: از حضور در اين معاونت بسيار خرسندم زيرا اعتقاد دارم معاونت منابع انساني محلي است كه مي تواند تحولي را در سازمان ايجاد كند، در حقيقت اين معاونت به عنوان فكر و مغز سازمان عمل مي‌كند، كه بايد تقويت شود.

قديمي ابراز اميدواري كرد با برنامه ريزي و استراتژي صحيح طوري حركت كنيم تا هماهنگي بين همه قسمت ها برقرار شود و بتوانيم روحيه همكاري را بين همكاران تقويت و با اجتناب از جزيره اي كار كردن در راستاي يك هدف فعاليت كنيم.

معاونت برنامه ريزي و سرمايه انساني با بيان اهميت سرمايه انساني اظهار كرد: براي سرمايه انساني بايد وقت گذاشت، ارزش قائل شد و به سمتي برويم كه وضعيت كاركنان و نيروي انساني را در سازمان ارتقاء دهيم.

قديمي افزود: من اولين اولويتم در سازمان ارزيابي عملكرد پرسنل است، زيرا اگر ارزيابي عملكردي نداشته باشيم تصميماتي كه گرفته مي شود سليقه‌اي خواهد بود كه باعث گرفتن انگيزه از كاركنان مي شود. اگر ما بتوانيم فرايند و سياستهاي درستي را در منابع انساني تنظيم كنيم باعث انگيزه كاركنان خواهد شد كه در نهايت موجب رشد بانك خواهد شد.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد با كمك همه مديران و پرسنل تغييرات مثبتي را در سازمان ايجاد كنيم.

در ادامه مديرعامل بانك ايران زمين در خصوص سابقه خدمتي آقاي پويان شاد گفت: پويان شاد در سيستم بانكي شناخته شده هستند و در هركجا كه بوده اند تلاش و جديتشان داراي اثرات بسيار مثبتي بود و اميدواريم با پيوستن به تيم مديريتي بانك در يك فضاي خوب و صميمي تحولاتي خوبي را ايجاد كنند.

عليرضا پويان شاد معاون جديد عمليات بانكي نيز با ابراز خرسندي از حضور در بانك ايران زمين ابراز اميدواري كرد با كمك همه همكاران بتواند تحولات مثبتي را در بخش شعب بانك ايجاد كند.

در انتهاي مراسم نيز احكام صادره از سوي مديرعامل به آقايان پويان شاد و قديمي ابلاغ شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب