امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15566 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تصاویر تشییع پیکر حبیب محبیان در رامسر

خبرایران:پیکر حبیب محبیان خواننده ایرانی عصر امروز در رامسر به خاک سپرده شد.
تصاویر تشییع پیکر حبیب محبیان در رامسر

به گزارش خبرایران، یک مقام مسئول با تکذیب جلوگیری از خاکسپاری وی در امامزاده محمد رامسر گفت که سالهاست دفن اموات در این امامزاده ممنوع است و این ممنوعیت اختصاص به مرحوم محبیان نداشته است.پیکر حبیب محبیان خواننده ایرانی عصر امروز در مسجد قدس نیاسته کتالم به خاک سپرده شد.

پیکر این مرحوم از منزل وی در روستای نیاسته رامسر با حضور گروه زیادی از مردم،مسئولان و هواداران وی تشییع و در مزار مسجد قدس نیاسته کتالم به خاک سپرده شد.

به گزارش فارس، برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر عدم اجازه تدفین پیکر این خواننده در امامزاده محمد کتالم منتشر کردند که بنا به اظهار یکی از مسؤولان محلی، چندین سال است که اجازه تدفین هیچ امواتی در این امامزاده داده نمی‌شود که درباره مرحوم محبیان چنین استثنایی صورت گرفته باشد.

بر اساس این گزارش، حبیب محبیان که در خارج از کشور به سر می برد در سال 1388 با نگاشتن نامه‌ای به رئیس جمهور وقت، محمود احمدی‌نژاد، خواستار بازگشت به ایران شد و با موافقت وی  به همراه خانواده اش به ایران بازگشت و در رامسر، چهارصد دستگاه اقامت کرد. محبیان صبح روز جمعه21 خرداد بر اثر سکته قلبی در سن 63 سالگی دار فانی را وداع گفت.

آنچه در ادامه می آید تصاویری از مراسم تشییع پیکر مرحوم حبیب محبیان در شهر رامسر است:

 

حبیب محبیان

حبیب محبیان

حبیب محبیان

حبیب محبیان

حبیب محبیان

حبیب محبیان
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب