امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15583 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اعلام کرد؛

مبنای فعالیت ها در اقتصاد مقاومتی واگذاری و مشارکت با محوریت تمامی رشته های فرهنگ و هنراست

خبرایران : دومین جلسه بررسی و تبیین برنامه های اقتصاد مقاومتی با حضور برزین ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ،حسن نیا نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی ،معاونین و مدیران ستادی در محل اداره کل برگزار شد.
مبنای فعالیت ها در اقتصاد مقاومتی واگذاری و مشارکت با محوریت تمامی رشته های فرهنگ و هنراست

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت؛با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی ضروریست تمام ارکان و فعالیت های فرهنگ و هنر به کار گرفته شود تا نسبت به فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی اقدام لازم صورت گیرد .

ایشان در ادامه گفت: فعالیت در حوزه های فرهنگی ، هنری  و دینی دارای  ظرفیت بسیار بالایی است که با برنامه ریزی درست می تواند تاثیر به سزایی در اجرایی نمودن مفاهیم و برنامه های اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  تهران در پایان گفت: باید مبنای فعالیت ها در اقتصاد مقاومتی  واگذاری و مشارکت با محوریت تمامی رشته های فرهنگ و هنری و دینی  باشد .

ضرغامی در پایان به ماموریت های این اداره کل در این حوزه اشاره کرد : طراحی نشان اقتصاد مقاومتی ،بهره گیری از ظرفیت رویدادها و آثار فرهنگی و هنری و رسانه ای برای افزایش و جلب مشارکت هماهنگی در حمایت از تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف ، تربیت و ترویج مدیریت جهادی حمایت از مطالعات و پژوهش مباحث مهمی است که می بایست جهت تحقق شعار سال مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد .

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب