امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15598 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سرپرست بانک دی در بازدید از پروژه «چشم تهران»؛

بانک دی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارد

خبرایران:سرپرست بانک دی از پروژه مجتمع تجاری ـ تفریحی صدر "چشم تهران" بازدید و بر حمایت بانک دی از پروژه‌های بزرگ اقتصادی تاکید کرد.
بانک دی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارد

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی بانک دی، علی‌رضا عاطفی‌فر در این بازدید ضمن بررسی وضعیت پیشرفت پروژه اظهار کرد: بانک دی با ارائه تسهیلات و تأمین مالی پروژه‌های اقتصادی تلاش کرده است در سال اقتصاد مقاومتی گام‌هایی عملی و اجرایی در مسیر تحقق شعار سال بردارد.

وی در این بازدید که با حضور کاشانی، معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک دی برگزار شد با تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی شرکت توسعه دنیا شهر کهن در مدیریت پروژه تصریح کرد: در ادامه تلاش‌های صورت گرفته برای اجرایی شدن پروژه، منابع مالی آن ازسوی بانک دی طبق روش‌های قانونی و معمول تأمین خواهد شد. معتقدیم که همه امور باید در جهت تأمین منافع بیشتر سهامداران و جامعه ایثارگران که مالک حقیقی بانک دی هستند انجام شود.

در ابتدای بازدید جمشید توکلی زاده، مدیرعامل شرکت توسعه دنیا شهر کهن به معرفی مشروح پروژه و مزیت‌های غیر قابل رقابت آن با پروژه‌های عمرانی سطح تهران و مراکز تجاری کشور و منطقه پرداخت و از تسریع در فعالیت‌های پروژه طی هفت ماه گذشته و رسیدن به رکورد یک سقف در ماه با تعامل و همدلی با شرکت آهاب خبر داد.

صاحبی، رییس هیات مدیره شرکت آهاب، نیز با تقدیر از زحمات و پیگیری‌های مدیر عامل سابق بانک دی و آقای عاطفی فر سرپرست بانک دی به بیان برخی مسائل در جهت تسریع در فعالیت‌های پروژه پرداخت.

پروژه مجتمع تجاری ـ تفریحی صدر "چشم تهران" به عنوان پروژه‌ای شاخص و دومین پروژه عمرانی کشور بعد از برج میلاد تهران با مشارکت 50 درصدی شرکت توسعه دنیا شهر کهن (از زیر مجموعه‌های بانک دی) و شرکت آهاب در خیابان شریعتی واقع است.

انتهای پیام 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب