امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15605 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احداث مخازن نفت شهر و پایطاق در اولویت طرح های شرکت

خبرایران:مدیر مهندسی و طرح های شرکت اعلام کرد: ساخت و احداث مخازن ده میلیون لیتری نفت خام در مراکز انتقال نفت شهید قمری و پایطاق از سر گرفته می شود.
احداث مخازن نفت شهر و پایطاق در اولویت طرح های شرکت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه غرب؛ مهندس ابوالقاسم موسوی در حاشیه بازدید از این منطقه اظهار داشت: پیمانکار قبلی پروژه های یاد شده از اجرای کار انصراف داده است و در حال حاضر این پروژه ها با تغییر روش ساخت مجددا به پیمان گذاشته می شود.

وی افزود: در این راستا دو مخزن موجود و خارج از سرويس بهره برداري از مرکز انتقال نفت افرینه به مراکز انتقال نفت شهید قمری و پایطاق انتقال داده می شوند.

موسوی اعلام کرد: با توجه به بازدید ها و بررسی های به عمل آمده، جانمايي احداث مخزن مرکز انتقال نفت شهید قمری تغییر مي یابد که خوشبختانه مشاور این پروژه انتخاب شده و پس از جابجایی محل احداث، پیمان جاری خواهد شد.

وی در ادامه احداث و ساخت مامورسرای نفت شهر و پيگيري روند اجرايي پروژهGIS را از دیگر كارهاي در دست اقدام عنوان کرد که در اولویت اول طرح های شرکت قرار دارند.

مدیر مهندسی و طرح های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: پروژه تغییر مسیر 3 کیلومتر از خط لوله 10 اینچ انتقال فراورده کرمانشاه-سنندج، تغییر مسیر خطوط لوله داخل شهر کرمانشاه، احداث مرکز منطقه غرب و پکیچ آب آتش نشانی از دیگر پروژه هایی است که پس از انجام بررسی ها و مطالعات اولیه، اجرایی خواهند شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب