امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15636 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در سفر به آلمان انجام شد؛

دیدار رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با سفیر ایران در آلمان

خبرایران : دکتر محمد اخباری رییس دانشگاه، که در سفر آلمان به سر می برد پس از بازدید از مراکز علمی و دانشگاه های این کشور امروز صبح به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در محل این سفارت خانه حضور یافته و با علی ماجدی سفیر کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با سفیر ایران در آلمان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی دکتر  محمد اخباری رییس دانشگاه، که در سفر آلمان به سر می برد پس از بازدید از مراکز علمی و دانشگاه های این کشور امروز صبح  به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در محل این سفارت خانه حضور یافته و با علی ماجدی سفیر کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر اخباری ضمن تشریح  اهداف  سفر خود اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه مهارت محور و پیشرو در ایجاد بستر کار آفرینی جایگاه ویژه ای را در آموزش  نیروی کار و تکنسین مورد نیاز بخشهای مختلف اقتصادی کشور دارد.

وی افزود: اکنون این دانشگاه مصمم به گسترش فعالیتهای بین المللی بوده و علاقه مند است همکاری های بیشتری را در زمینه های برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت برای ارتقا سطح دانش و توانایی مدرسان دانشگاه داشته باشد.

 وی ادامه داد: بهره برداری از تجربیات دانشگاه ها و سازمانهای مرتبط با آموزشهای مهارتی آلمان در زمینه طراحی استانداردهای آموزشی و نظام های مدیریتی این آموزشها از جمله اهداف مهم این سفر است.

دکتر اخباری خاطر نشان ساخت: مجموعه های علمی کاربردی درکشور آلمان از امکانات بسیار پیشرفته ای جهت آموزش فناوری های نوین برخوردار است لذا ما به دنبال آن هستیم تا زمینه حضور این فناوری ها را برای آموزش های مهارتی دانشجویان ایرانی فراهم نماییم.

در ادامه این نشست علی ماجدی سفیر کشورمان در آلمان با خوشامد گویی به رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و هیات همراه بر نقش و اهمیت منحصر به فرد دانشگاه جامع علمی کاربردی در پیاده سازی و انتقال نظام آموزشی مهارتی آلمان به ایران  تاکید کرد.

علی ماجدی در ادامه  قول مساعد داد تا در انتقال دانش و فن آوری های نو با مقامات آموزش عالی و سازمانهای سیاستگذار مرتبط با آموزش های مهارتی کشور آلمان مذاکره و گفتگو  نماید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب