امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1564 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۴:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بااجرای زنده رضا یزدانی؛

حسنی مجری مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجرشد

خبرایران: درحالی قرار است مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر عصر روز جمعه ۱۱ بهمن ماه در تالار وحدت برگزار شود که عدم سخنرانی‌های طولانی و طراحی متفاوت مراسم افتتاحیه از ویژگی‌های آن است.
حسنی مجری مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجرشد

به گزارش خبرایران، مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در مدت زمان دو ساعت از ساعت 18:30 تا 20:30 با اجرای فرزاد حسنی و به کارگردانی محمد حیدری در تالار وحدت برگزار خواهد شد که تلاش برای عدم برگزاری مراسم خسته‌کننده مهمترین ویژگی افتتاحیه فیلم فجر سی‌ودوم است.

کارگردان مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده برای این مراسم را تشریح کرد.

به گزارش سی نت به نقل از مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر؛ محمد حیدری با اشاره به آغاز مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره در ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه ۱۱ بهمن‌ماه در تالار وحدت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی گفت: برنامه‌های این مراسم برای مدت ۲ ساعت تنظیم شده‌اند.

وی از حضور فرزاد حسنی به عنوان مجری مراسم افتتاحیه جشنواره سی و دوم فیلم فجر خبر داد و افزود: در این مراسم قرار است بزرگداشت هما روستا، مهدی هاشمی و جهانگیر میرشکاری برگزار شود. محمدعلی سجادی، مجید توکلی و میثم میرزایی نیز هنرمندانی هستند که به ترتیب فیلم بزرگداشت هما روستا، مهدی هاشمی و جهانگیر میرشکاری را ساخته‌اند.

کارگردان مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برگزاری بزرگداشتی برای جواد شریفی، معرفی برگزیدگان بخش مواد تبلیغی، اجرای موسیقی توسط رضا یزدانی و گروه «چهارتار»، آیین رونمایی از سیمرغ و پوستر جشنواره سی و دوم فیلم فجر را به عنوان دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مراسم اعلام کرد.

حیدری تأکید کرد: همه بخش‌های مختلف مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دارای طراحی هنری است و سعی داریم که مراسمی با ریتم متنوع و در شأن سینمای ایران و افتتاحیه جشنواره فیلم فجر برگزار کنیم.

سیامک احصایی طراح صحنه، مژگان عیوضی طراح لباس و رضا گوران نویسنده آیتم مجری و گفتار متن مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هستند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب