امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15640 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاري نشست کتاب‌خوان «اهل قلم»

خبرایران: با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن اهل قلم، نشست کتاب‌خوان «اهل قلم» با حضور جمعي از نويسندگان كشور برگزار می‌شود.
برگزاري نشست کتاب‌خوان «اهل قلم»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست کتاب‌خوان «اهل قلم» ساعت 19 روز یک‌شنبه 30 خرداد  با حضور دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، محسن پرويز، مرضيه تجار، محمدرضا سرشار و جمع ديگري از نويسندگان مطرح كشور توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری انجمن قلم ايران در سالن اجتماعات اين انجمن برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» با ابتکار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کار خود را از روز بیست و هفتم خرداد 1394 آغاز کرد. این نشست‌ها به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شوند و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک می‌گذارند.

گفتني است پيش از نيز نشست‌هاي مشابه ديگري همچون نشست كتاب‌خوان ويژه پيروان اديان توحيدي، هنرمندان پيشكسوت و... نيز برگزار شده است.


 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب