امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15651 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح دبیرخانه مرکزی کانون های محیط زیست در بوستان هفت چنار منطقه 10

خبرایران : دبیرخانه مرکزی کانون های محیط زیست در پارک هفت چنار با حضور رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران افتتاح شد و رسما آغاز به کار کرد.
افتتاح دبیرخانه مرکزی کانون های محیط زیست در بوستان هفت چنار منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، جلسه هم اندیشی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و مسئولین محیط زیست مناطق 22 گانه با حضور محمدمهدی گلمکانی رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، قائم مقام و مدیران ادارات تخصصی  این حوزه، روسای ادارات محیط زیست مناطق و دبیران کانون های محیط زیست محلات منطقه 10 برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشریح و تبیین دستورالعمل ها و اقدامات در خصوص خدمات ارزیابی استاندارد پروژه های مدیریت انرژی و پروژه های اداره توانمندسازی و مشارکت ها، دبیران کانون های محیط زیست محلات به معرفی اقدامات و فعالیت های اجرایی در حوزه های کاری مرتبط پرداختند.

در ادامه دکتر گلمکانی با اشاره به اهمیت آموزش و توانمندسازی شهروندان در حفظ محیط زیست گفت: تشکیل و عضوگیری کانون های محیط زیست به همراه استفاده از نظرات شهروندان و درخواست های آنان برای اجرای برنامه ها تاثیر به سزایی در جلب مشارکت شهروندان در امور محیط زیست دارد که باید با جدیت دنبال شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد و اقدامات خوب اداره محیط زیست منطقه 10 خاطر نشان کرد: راه اندازی دبیرخانه مرکزی کانون های محیط زیست در پارک هفت چنار نقطه عطفی برای جلب حمایت و حضور گسترده مردم در این کانون ها می باشد.

گفتنی است پس از اتمام نشست، طی مراسمی با اجرای نمایش سمفونی گل و باران توسط کودکان خردسال، دبیرخانه مرکزی کانون های محیط زیست در پارک هفت چنار افتتاح و رسما آغاز به کار کرد و از بخش های مختلف موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار بازدید به عمل آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب