امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15722 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع)؛

طرح«کرامت با سلامت» در منطقه 22 اجرا می شود

خبرایران : در آستانه سالروز ولادت امام حسن مجتبي (ع) طرح "کرامت با سلامت" با محوریت اطعام روزه داران نیازمند با افطاری های سالم و همچنین با در نظر داشتن سنت حسنه برپایی مراسم افطار و اطعام روزه داران با تلاش اداره سلامت منطقه 22 و با مشارکت خیرین کانون های سلامت این منطقه برگزار خواهد شد.
طرح«کرامت با سلامت» در منطقه 22 اجرا می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی منطقه 22، وثوقی سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی، ضمن اعلام این خبر در این باره گفت: اداره سلامت منطقه22 همزمان با روز پانزده رمضان المبارک سالروز ولادت امام حسن مجتبي (ع) كريم اهل بيت و به منظور بهره گیری از فیوضات معنوی این ماه با مشاركت خیرین كانونهاي ده گانه سلامت محور و دیگر کانون های مردمی با هدف اکرام و اطعام نیازمندان با برپایی سفره افطاری سالم با عنوان"کرامت با سلامت" میزبان 150 نفر از شهروندان محروم در محله سرو آزاد منطقه 22 خواهد بود.

وثوقی افزود: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان زمینه تقرب الهی و همچنین سلامت اجتماعی، روانی و جسمی را برای انسان فراهم می سازد. این ماه فرصت مناسبی است تا انسان به این جایگاه والا چه از نظر روحی و چه جسمی برسد. برای رسیدن به این مقصود اداره سلامت طرح "کرامت با سلامت" را با مشارکت خیرین کانون های سلامت محور و مردمی با برپایی سفره ی افطاری سالم روز دوشنبه 31 خرداد ماه 95 در مدرسه شهید ستاری  محله سرو آزاد (پیکانشهر) اجرا خواهد کرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب