امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15733 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به ریاست سید محمدهادی ایازی؛

نخستین جلسه شورای مدیران معاونت اجتماعی وزارت بهداشت تشکیل شد

خبرایران:نخستین نشست شورای مدیران معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
نخستین جلسه شورای مدیران معاونت اجتماعی وزارت بهداشت تشکیل شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی پایگاه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت؛ نخستین نشست شورای مدیران معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ریاست سید محمدهادی ایازی، معاون اجتماعی وزارت بهداشت و با حضور مدیران کل و مشاوران این معاونت با موضوع تهیه نقشه راه فعالیت‌های ادارات کل معاونت روز یک‌شنبه مورخ 30 خرداد 1395 تشکیل شد.

در این نشست دکتر ایازی ضمن تبیین اهداف و برنامه‌های معاونت اجتماعی از مدیران کل خواست نسبت به تدوین نقشه راه ادارات کل در معاونت اجتماعی اقدام کنند. او ضمن برشمردن مسائل و مشکلات پیش رو اظهار امیدواری کرد تا با جدیت و اراده‌ای که در مدیران وجود دارد این معاونت به اهداف خود برسد.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت با بیان اهداف و برنامه‌های پیش رو مواردی را متذکر شد و تهیه نقشه راه، سیاست‌ها، راه‌بردها و برنامه‌محوری ادارات کل را مهم ارزیابی کرد و از ادارات کل این معاونت خواست تا نسبت به مستندسازی و نظام‌مند کردن همه فعالیت‌ها از ابتدای کار توجه ویژه داشته باشند و بنابر توصیه وزیر بهداشت همه فعالیت‌‌ها در بستر IT انجام شود.

دکتر ایازی در این نشست یادآور شد که لازم است در دوره‌های زمانی مختلف از برنامه‌ها ارزیابی به عمل آید. او در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در شهرستان‌ها نیز وجود دارد لزوم توجه به حوزه‌های فرهنگی سلامت در استان‌ها را متذکر شد و گفت در استان‌ها این حوزه‌ها متولی ندارد و باید بتوانیم در کم‌ترین زمان و با حداقل امکاناتی که داریم نهاد‌های فرهنگی سلامت را در مراکز استان‌ها ایجاد کنیم.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت به ثمر نشستن این اقدامات را منوط به شکل‌گیری ساختار معاونت اجتماعی در مراکز استان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی دانست.

در ادامه نشست نیز مدیران و مشاوران معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نظرات خود را درباره برنامه‌های معاونت اجتماعی بیان کردند.

لازم به ذکر است چندی پیش با دستور دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، معاونت اجتماعی در ساختار وزارت‌خانه شکل گرفت و دکتر سید محمدهادی ایازی به عنوان معاون امور اجتماعی منصوب شد. دکتر ایازی نیز طی احکامی جداگانه دکتر مصطفا جمالی؛ به عنوان مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت، دکتر محمد نصیری؛ به عنوان مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت، دکتر علی‌اصغر فرشاد؛ به عنوان قائم‌مقام معاونت اجتماعی و مدیرکل مولفه‌های اجتماعی موثر بر سلامت، دکتر علی‌اصغر محکی؛ به عنوان دبیر ستاد و مسوول دبیرخانه کارگروه پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، و دکتر ابراهیم کریمی؛ به عنوان مشاور معاونت اجتماعی و رییس سامانه یاوران سلامت، منصوب کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب