امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15759 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هتل لاله تهران، میزبان سومین نشست راهبردی جذب سرمایه گذاران خارجی در احداث هتل

خبرایران: کارگروه تخصصی برنامه‌ریزی و ساماندهی سرمایه‌گذاری‌ های خارجی سومین نشست تخصصی خود را در سیزدهمین طبقه هتل بین المللی لاله تهران برگزار کرد.
هتل لاله تهران، میزبان سومین نشست راهبردی جذب سرمایه گذاران خارجی در احداث هتل

به گزارش ایران به نقل از خبروابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، کارگروه تخصصی برنامه‌ریزی و ساماندهی سرمایه‌گذاری‌ های خارجی سومین نشست تخصصی خود را در سیزدهمین طبقه هتل بین المللی لاله تهران در حالی برگزار کرد که دکتر شیرکوند معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همراه با مدیران گروه هتل های زنجیره ای کشورمان، میهمان هتل بین المللی لاله تهران بودند.

دکتر غلامحسین حسینی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران بعنوان میزبان حاضرین دراین جلسه ضمن تاکید بر برنامه ریزی و همه جانبه نگری در جذب سرمایه های خارجی، بر اهمیت این اتفاق و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری جدید تاکید نمود.

 وی با بیان لزوم تدوین برنامه های گسترده برای رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر رونق صنعت گردشگری و استفاده از ظرفیت های عظیم بخش خصوصی در قالب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، گفت: بسیاری از کشورهای خارجی در سیاستهای اقتصادی بین المللی خود نیاز به توسعه فعالیت در بازارهای جهانی دارند و از نظر اقتصادی وضعیت شان به گونه ای است که به خروج از مرزهای کشورشان نیز نیازمند می باشند. در نتیجه شاید بهترین شرایط را برای جذب سرمایه بویژه جهت احداث هتل و توسعه مراکز اقامتی در ایران، در موقعیت کنونی داشته باشند.

دکتر حسینی افزود: براساس بررسی ها و مطالعات موسسات و نشریات معتبر داخلی و خارجی، بازار گردشگری ایران با رونق و شتاب رو به رشد ویژه ای مواجه خواهد شد و با توجه به ظرفیتهایی که در حوزه فرهنگی-تاریخی، مذهبی-زیارتی، جاذبه های طبیعی و پتانسیلهای بخش گردشگری سلامت، رشد بیش از پیش صنعت گردشگری را در کشور شاهد خواهیم بود.

وی برنامه ریزی و ایجاد راهکار رفع مشکلات و برون رفت از موانع بخش گردشگری را از جمله اهداف این شست برای توسعه زیر ساخت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری دانست و افزود: مطالعه بازار گردشگری ایران توسط گروههای مختلف سرمایه گذاران خارجی آغاز شده است، این در حالی است که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  با اقداماتی نظیر تشکیل این کارگروه، مدیریت و ساماندهی، حل مشکلات و موانع، حمایت ها، تعاملات و ارتباطات این گروهها را آغاز کرده است.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران ، با ترسیم چشم انداز روشن صنعت گردشگری کشور در آینده ای نزدیک، برخی از موضات مطروحه در کارگروه تخصصی راهبردی جهت جذب سرمایه های خارجی را بیان نمود که از آن جمله میتوان به ایجاد برند گردشگری ملی با همکاری تجمیعی همه گروههای هتلی جهت تبلیغات مشترک در راستای هم افزایی بیشتر، و بررسی مقدماتی تشکیل همایش بزرگ فرصتهای سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذارآن معتبر خارجی یکسان سازی فرمها و نحوه ارایه طرحهابه سرمایه گذاران خارجی به نحو مطلوب و هدفمند اشاره نمود.


 









 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب