امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15791 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حل مشکل 40 ساله جابجایی پلاکهای ثبتی شهرک مسعودیه توسط شهردارمنطقه 15/ تقدیر اهالی کوچه همتیان از شهردار منطقه 15 برای حل مشکل شهرک مسعودیه

خبرایران : اهالی کوچه همتیان باحضور در دفتر شهردار منطقه 15 از ایشان برای حل مشکل جابجایی اسناد تقدیر و تشکر کردند.
حل مشکل 40 ساله جابجایی پلاکهای ثبتی شهرک مسعودیه توسط شهردارمنطقه 15/ تقدیر اهالی کوچه همتیان از شهردار منطقه 15 برای حل مشکل شهرک مسعودیه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، در این جلسه قادری یکی از ساکنین کوچه با تقدیر از زحمات چند روزه گذشته شهرداری منطقه برای احقاق حق ساکنان این پلاک گفت: خدا را شاکریم که با دستور شهردار منطقه مشکل 40 ساله جابجایی پلاکهای ثبتی این محله حل شد.

به گفته وی اقدام به موقع شهرداری علیرغم اینکه مشکل از سوی این سازمان نبود باعث خوشحالی مردم شد و امروز دسته جمعی برای تشکر از شما اینجا جمع شده ایم.

دکتر انجمنی در این جلسه از حضور اهالی کوچه همتیان تشکر کرد و گفت: بنده از همه شما که در فضای دوستانه و با صبوری به دنبال حل مشکل بودید، قدردانی می کنم.  امروز در جلسه زیر ساختی که در سازمان نوسازی تشکیل شده بود نیز مشکل شما را با مدیرکل ثبت اسناد تهران مطرح کردم و قرار شد در کمیته ای که هفته آینده تشکیل می شود مشکلات  این 4، 5 کوچه نیز بررسی و حل شود.

وی یادآور شد: با صبوری شما و حمایت دکتر قالیباف، حسینی رییس مجتمع قضایی و ... توانستیم از مرحله اول که پلمپ بود گذر کرده و قرار شد شهرداری اسنادی را که بدون زمین مانده اند طی توافقی کارشناسی و خریداری کند و در اجرای این تعهد پایبندیم.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه این مشکل 40 ساله در 4- 5 کوچه دیگر از محله نیز وجود دارد، افزود: قرار است با تشکیل کارگروهی با حضور مدیرکل اسناد استان تهران تمامی مشکلات ثبتی املاک محله بررسی شود.

به گفته وی شهرداری با گرفتن پیمانکار نسبت به شناسایی پلاک های ثبتی اقدام و پرونده مذکور در اداره اسناد در حال بررسی و تصمیم گیری است.

براساس این گزارش، پیش از انقلاب شهرک مسعودیه توسط اهالی ساخته شده و بعدها که اهالی نسبت به ساخت و ساز و درخواست پروانه اقدام کردند، متوجه جابجایی اسناد ثبتی خود شده اند. از سال 89 نیز این مشکل از طریق مراجع قضایی، اداره ثبت و شهرداری منطقه 15 پیگیری شده که با دستور شهردار تهران، شهرداری منطقه15 موظف به حل مشکل تمامی پلاکها در محدوده این شهرک شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب