امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 158 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس اعلام کرد؛

قرارداد ترکمنچای تامین اجتماعی با بابک زنجانی با سود 34 هزار میلیارد تومانی

خبرايران : نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به تحقیق و تفحصی صورت گرفته از تامین اجتماعی به دلیل اهدای کارت های هدیه چند میلیونی به مسئولان و افراد مختلف، افزود: نتیجه تحقیق و تفحص به صورت علنی اطلاع رسانی شد و اکنون نتیجه آن از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس برای بررسی بیشتر و برخورد با متخلفان به قوه قضائیه ارجاع داده شده است.
قرارداد ترکمنچای تامین اجتماعی با بابک زنجانی با سود 34 هزار میلیارد تومانی

به گزارش خبر ايران ،نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به تحقیق و تفحصی صورت گرفته از تامین اجتماعی به دلیل اهدای کارت های هدیه چند میلیونی به مسئولان و افراد مختلف، افزود: نتیجه تحقیق و تفحص به صورت علنی اطلاع رسانی شد و اکنون نتیجه آن از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس برای بررسی بیشتر و برخورد با متخلفان به قوه قضائیه ارجاع داده شده است.

نادر قاضی پور تصریح کرد: اسامی نمایندگانی به صورت کد تعریف شده است که هر کد نام و مستندات خود را دارد و قوه قضائیه می تواند به موضوع رسیدگی کند.

 

کد گذاری نام نمایندگان از سوی مرتضوی صورت گرفته است

 

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه کد گذاری نام نمایندگان از سوی مرتضوی صورت گرفته است، اضافه کرد: کارت هدیه های اهدا شده از سوی تامین در رقم های مختلف میلیونی بوده است.

 

نمایندگان هدیه را برای نیازمندان گرفته اند

 

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس هدیه هایی که از تامین دریافت کرده اند برای نیازمندان منطقه خودشان بوده است، گفت: به برخی از نماینده های مجلس کارت های هدیه ای داده است که نمایندگان برای نیازمند یا افرادی که تصادف کرده اند و هزینه درمان را ندارند نمایندگان مجلس به این افراد کمک می کنند.

 

قرارداد ترکمنچای مرتضوی با بابک زنجانی با سود 34 هزار میلیارد تومانی

 

قاضی پور با بیان اینکه چرا مرتضوی باید قراردادی با 34 هزار میلیارد تومان ارزان تر از قیمت واقعی با بابک زنجانی منعقد کند؟ گفت: قراردادی که با بابک زنجانی بسته شده است حدود 17 هزار ميليارد تومان قيمت واقعي آن است اما مبلغ قرارداد اکنون 51 هزار ميليارد تومان است یعنی 34 هزار میلیارد تومان سود به جیب بابک زنجانی می رود.نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس انتقاد کرد: آيا انصاف است که پول كارگران به يك جوان با این مبلغ داده شود، کارگرانی که برای هزینه درمان خود مشکلات فراوانی دارند.عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: شستا دارای 137 شرکت زیرمجموعه خود است که مرتضوی طی قراردادی قصد واگذاری و فروش این شرکت ها به بابک زنجانی را داشت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب