امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15810 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رضا کیانیان اعلام کرد؛

آسان پرداخت از برندهای پیشرو درعرصه ایفای مسئولیت های اجتماعی است

خبرایران: شرکت آسان پرداخت از نخستین شرکت های ایرانی است که در سال فعالیت های گسترده ای در زمینه مسئولیت های اجتماعی انجام می دهد و این نگرش از سوی مدیران آسان پرداخت مورد تائید و ستودنی است
آسان پرداخت از برندهای پیشرو درعرصه ایفای مسئولیت های اجتماعی است

به گزارش خبرایران،رضا کیانیان هنرمند شناخته شده کشورمان در حاشیه آئین اختتامیه جشنواره بحران کمبود آب با عنوان «گزارش یک نگرانی» در گفتگو با روابط عمومی شرکت آسان پرداخت از  ضرورت شرکت برندها در فعالیت های اجتماعی سخن گفت.

کیانیان با اشاره به موضوع مهم صرف هزینه در ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در سطح جهانی افزود : شرکت ها علاوه بر بدیهیات سود آوری در عرصه اقتصاد  می توانند در بهبود شرایط اجتماع نیز تاثیر گذار باشند و دغدغه های زیست محیطی و مشارکت در حرکت های فرهنگی از مصادیق بارز این مشارکت هاست. حال آنکه شرکت آسان پرداخت از نخستین شرکت های ایرانی است که در سال فعالیت های گسترده ای در زمینه مسئولیت های اجتماعی انجام می دهد و این نگرش از سوی مدیران آسان پرداخت مورد تائید و ستودنی است.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نوع فعالیت ها از سوی دیگر برند ها و فعالان اقتصادی، در آینده نزدیک رسمیت بیشتری پیدا کرده و شرکت ها سهم بیشتری از این مشارکت ها را عهده دار شوند .

گفتنی است جشنواره فیلم و عکس موبایلی «گزارش یک نگرانی» که سال گذشته با مشارکت سازمان آب و فاضلاب استان تهران و حمایت مالی شرکت آسان پرداخت آغاز شده بود؛ شامگاه یکم تیرماه طی مراسمی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد. حامد منصوری (مدیر عامل آسان پرداخت) عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره بود .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب