امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1582 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شاراپووا ثروتمندترین ورزشکار زن دنیا شد

خبر ایران: «فوربس» تازه ترین لیست ثروتمندترین های دنیا را منتشر کرد که در این بین شاراپووا ثروتمندترین ورزشکار زن دنیا است.
شاراپووا ثروتمندترین ورزشکار زن دنیا شد

 

 

به گزارش خبر ایران مطابق با انتظارها ماریا شاراپووا عنوان ثروتمندترین زن ورزشکار دنیا را به خود اختصاص داد. «فوربس» در جدیدترین شماره اش فهرست ثروتمندترین ورزشکاران دنیا در سال گذشته را منتشر کرده که در این بین، شاراپووای روس در صدر رده بندی زنان قرار گرفته است. او سال گذشته با 21.7 میلیون یورو درآمد بالاتر از "سرنا ویلیامز" ( 14.9 ) و "لی نا" ( 13.3) قرار گرفته است. نکته قابل توجه اینکه در بین لیست 10 نفره ثروتمندترین ورزشکاران زن دنیا هفت نفر از دنیای تنیس قرار دارندالبته اختلاف شاراپووا با "تایگر وودز"، ثروتمندترین ورزشکار مرد در سال 2013 هم جالب توجه است. وودز در سال پیش 57.1 میلیون یورو درآمد داشته است. با این حال، خود شاراپووا خیلی به این رده بندی توجهی نمی کند.
او در گفت و گو با فیگارو در این باره گفت: «اینها همه اعداد است که منتشر می شوند و در واقع کسی نمی رود بانک و حساب شما را چک کند تا خبرهای تکمیلی را به دست بیاورد؛ پس هیچ کس هیچ وقت به طور دقیق نمی داند که شما چقدر درآمد دارید. به همین خاطر است که من اینجور اخبار را زیاد جدی نمی گیرم.شاراپووا که چندسالی است به طور جدی وارد دنیای اقتصاد هم شده با فاصله گرفتن از این فضا سعی می کند زندگی اش مانند مایکل جردن باشد. او با بیان اینکه ستاره افسانه ای NBA الگویش است گفت: «به عنوان یک ورزشکار واقعا جردن را ستایش می کنم. تمام کارهایی که او بیرون از زمین بسکتبال هم انجام داد تحسین می کنم. اگر واقعا بتوانم ذره ای از کارهایی که او انجام داده را تکرار کنم، دیگر چیزی نمی خواهم».


 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب