امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15840 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران؛

تعیین وضعیت پروژه های مشارکتی منطقه 22 مورد بررسی قرار گرفت

خبرایران :نشست تخصصی بررسی پروژه های مشارکتی منطقه 22 با حضور ترک آبادی مدیر عامل، قائم مقام، معاون کنترل پروژه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران و مولایی شهردار و مدیران و کارشناسان منطقه برگزار شد.
تعیین وضعیت پروژه های مشارکتی منطقه 22 مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، جلسه بررسی پروژه های مشارکتی منطقه برگزار شد. این نشست تخصصی به منظور بررسی و تعیین وضعیت پروژه های مشارکتی منطقه، ایجاد هماهنگی های لازم، وحدت نظر و تبادل اطلاعات در روش‌ها و آشنایی مدیران شهرداری تهران از نحوه اجرای پروژه های در دست اجرای این منطقه برگزار شد.

در این نشست تخصصی تعیین وضعیت 9 پروژه المپیک، بوستان جوانمردان، پروژه خرازی 1، پارکینگ طبقاتی چیتگر، پروژه نسیم 2 و پارک بانوان، باغ گل و مجتمع ارغوان، پروژه هزار و یک شب، پروژه مشارکتی ساحل و قرارداد آبرسانی بوستان چیتگر و مطالبات سرمایه گذار از بابت اقدامات انجام شده در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد پیگیری ها و هماهنگی های لازم در خصوص اجرایی شدن پروژه ها از سوی شهرداری منطقه انجام و به منظور تعیین وضعیت نهایی پروژه ها نتایج به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران منعکس شود.

مولایی شهردار منطقه در سخنانی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص پروژه های سرمایه گذاری منطقه از اجرایی و عملیاتی شدن 9 پروژه مشارکتی در سطح منطقه خبر داد و افزود: امیدواریم با اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های مشارکتی سطح منطقه بتوانیم شاهد ارائه خدمات مطلوب تر و شایسته تر به همشهریان بوده و بتوانیم با توسعه و پیشرفت پروژه های عمرانی شاهد تداوم و استمرار خدمات رسانی هر چه بیشتر در منطقه باشیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب