امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15842 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد؛

مدیر عامل بانک رفاه بلاخره برکنار شد/ مدیرعامل جدید بانک فردا معرفی می شود

خبرایران: مدیر عامل بانک رفاه کارگران بلاخره برکنار شد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تائید این خبر گفت: مدیرعامل جدید این بانک فردا معرفی می شود.»
مدیر عامل بانک رفاه بلاخره برکنار شد/ مدیرعامل جدید بانک فردا معرفی می شود

علی ربیعی در حاشیه بازدید از مرکز ترک اعتیاد بهبود گستران همگام بدون پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره فیش حقوقی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، از اینکه رسانه ها اخلاق حرفه ای را در این خصوص رعایت نمی کنند انتقاد و تاکید کرد: «فردا مدیرعامل جدید این بانک معرفی می شوداین در حالی است که روز گذشته علی صدقی رییس بانک رفاه کارگران برکناری خود را تکذیب کرده بود.
او گفت: «درباره عزل مدیرعامل بانک باید مجمع عمومی تصمیم بگیرد ضمن آنکه درباره تصمیم آقای ربیعی اطلاعی ندارم. علی صدقی یکی از مدیران بانکی است که در روزهای گذشته فیش حقوقی 240 میلیون تومانی او منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت و باعث شکل گیری یک جنجال بزرگ شد. اما صدقی این موضوع را تکذیب می کند و می گوید: «از کسانی که این گردش حساب را به نام فیش حقوق منتشر کردند در دادسرای جرایم رایانه ای شکایت کرده ایم و حق شکایت از کسانی که به دروغ اخبار آن را منتشر، اذهان عمومی را تشویش و مردم را به مسئولان نظام بدبین کردند، محفوظ می دانیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب