امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15896 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر غلامحسینی حسینی اعلام کرد؛

آغاز عملیات احداث بزرگترین و پیشرفته ترین مجتمع توریستی استان اردبیل در شهر سرعین

دکتر غلامحسینی حسینی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: عملیات احداث بزرگترین و پیشرفته ترین مجتمع توریستی استان اردبیل در شهر سرعین آغاز شد.
آغاز عملیات احداث بزرگترین و پیشرفته ترین مجتمع توریستی استان اردبیل در شهر سرعین

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران،طی توافقات نهایی صورت گرفته در جلسه ای که با حضور معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران، استاندار  اردبیل و مدیر عامل شرکت مجری این پروژه برگزار شد، مقرر گردید عملیات فیزیکی احداث این مجتمع عظیم توریستی بلافاصله آغاز شود.

براساس این گزارش اقدامات اولیه جهت احداث این پروژه  در ۸ سال پیش آغاز و به دلیل تغییر مدیریت ها و بروز برخی اختلافات و حاشیه ها، روند اجرایی آن تاکنون در حدود 5 درصد راکد مانده بود که به همت مسئولین شرکت توسعه گردشگری ایران ؛سازمان میراث فرهنگی و استانداری اردبیل و پس از طی جلسات متعدد با حضور اعضای مذکور، درخصوص رفع موانع و توافقات لازم جهت اجرا و بهره برداری از این مجتمع بزرگ اقامتی، تجاری و توریسم درمانی در قلب شهر سرعین، تصمیم گیری بعمل آمد.
به گفته دکتر حسینی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران: این مجتمع شامل بزرگترین و مدرن ترین هتل استان اردبیل و یک مجتمع بزرگ آبدرمانی با پیشرفته ترین متد علمی و حرفه ای روز دنیا و نیز بخش قابل توجهی از فرصتهای تجاری می باشد.

دکتر غلامحسینی حسینی با اشاره به اینکه این پروژه ۸ سال متوقف و مورد بی مهری واقع شده بود، گفت: مشکل بسیاری از پروژه های نیمه تمام و یا متوقف شده کشورمان منابع مالی نیست، بلکه بعضا بی توجهی و عدم همدلی و عدم هم افزایی مسئولان مربوطه در طول زمان است که باعث مسکوت و متوقف ماندن پروژه ها میشود

وی با تاکید بر نامگذاری امسال به نام (اقدام و عمل) توسط رهبر معظم انقلاب، افزود: از حدود ۶ ماه پیش با تاکیدات ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی کشور تصمیم جدی به حل مشکلات این پروژه گرفته شد که با همراهی معاونت سرمایه گزاری سازمان میراث و استاندار اردبیل بررسی و احیاء این پروژه را در دستور کار خود قرار داده و با همراهی بخش خصوصی دخیل در این پروژه در آخرین جلسه مورخ ۸تیرماه۹۵ توانستیم این مهم را به سرانجام رسانده و با رفع اکثر موانع و مشکلات، تصمیمات عملیاتی در جهت شروع عملیات اجرایی و تکمیل آن اخذ گردید.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران، شهرستان سرعین را مستعد توسعه در بستر گردشگری در ابعاد مختلف بویژه توریسم سلامت دانست و خواستار همراهی و کمک بخشهای دولتی و خصوصی در تحقق این چشم انداز گردید.

دکترحسینی ابراز امیدواری کرد که انشالله بخش خصوصی بسیارجدی تر از گذشته جهت اجرای این طرح بزرگ گردشگری اقدام جدی بعمل آورد تا بتواند تعهدات زمانی را در موعد مقرر اجرایی نماید.

لازم به ذکر است زمین این پروژه متعلق به شرکت توسعه گردشگری ایران بوده وطبق توافقنامه منعقده قرار است بخش خصوصی، این پروژه 43 هزار متری را فاز به فاز ساخته و با مشارکت شرکت توسعه گردشگری ایران به بهره برداری برساند که در نهایت تا 40 ماه آینده کلیه فازهای آن تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب