امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15921 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

غلامرضا انصاری اعلام کرد؛

استفاده از ابزارهای نوین بانکی عامل رضایتمندی مردم از بانک شهر

خبرایران : عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که بانک شهر در میان همه بانک‌های کشور موفق عمل کرده است، گفت: امروز هر بانکی با شتاب بیشتری به سمت به روز شدن برود و از ابزاری نوین مانند پیشخوان شهرنت استفاده کند، رضایتمندی بیشتری از سوی مردم به دست خواهد آورد.
استفاده از ابزارهای نوین بانکی عامل رضایتمندی مردم از بانک شهر

به گزارش خبرایران از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، غلامرضا انصاری با انتقاد از وضعیت سیستم بانکی کشور به نسبت سیستم‌های بانکی دنیا، گفت: هر بانک یا موسسه مالی که در شرایط اقتصادی فعلی کشور در امور مختلف بانکداری الکترونیک ورود کند، می‌تواند رضایتمندی بیشتری را در میان مخاطبان خود داشته باشد.

انصاری تصریح کرد: بانکی که بتواند با امکانات کنونی اقتصادی کاملاً به روز عمل کند، از توفیقات بیشتری برخوردار می‌شود که در میان بانک‌های دولتی و غیردولتی، بانک شهر توانسته موفق عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: نکته برجسته دیگر در کارنامه بانک شهر ورود این بانک به پروژه‌های عمرانی است که این اقدام بسیار مثبت و سازنده‌ است و به هر میزان که مداخله و مشارکت مالی در طرح‌های تولیدی، عمرانی و مولد و اشتغال‌زا با شرایط به‌روز از سوی بانکی شاهد باشیم، می‌توانیم به توفیق آن بانک در آینده امیدوار باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، در ادامه عنوان کرد: هدایت منابع از سوی بانک شهر در امور امور تولیدی، زیربنایی و مولد، نقطه پیشرفت این بانک در آینده نزدیک است. 

وی با اشاره به افزایش سرمایه بانک شهر در سال‌95، افزود: این افزایش سرمایه نتیجه اعتماد مردم به این بانک در جهت سپرده‌گذاری است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب