امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15929 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 96-1395

خبرایران:نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در دوره های اوّل و دوم متوسطه (پایه های هفتم ودهم) منتشر شد.
نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 96-1395

به گزارش خبرایران، نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در دوره های اوّل و دوم متوسطه (پایه های هفتم ودهم)  سال تحصیلی 96-95 ،از طریق سامانه azmoon.medu.ir از امروز قابل مشاهده خواهد بود .

پذیرفته شدگان آزمون ورودی به منظور ثبت نام، لازم است از تاریخ 26 تیر ماه تا پایان مرداد ماه، با همراه داشتن مدارک لازم (شامل شناسنامه ، کارنامۀ قبولی دو سال آخر و دیگر مدارک مورد نیاز) به مدرسه محل پذیرش خود مراجعه نمایند.

ضمناً نشانی مدرسه از ادارۀ آموزش و پرورش شهرستان یا ناحیۀ محلّ تحصیل و یا از ادارۀ استعدادهای درخشان و دانش ‌پژوهان جوان استان  قابل دریافت است .

عدم مراجعه به مدرسۀ محلّ پذیرش در مهلت تعیین‌شده، به معنی انصراف پذیرفته شدگان در آن مدرسه خواهد بود .

سامانه دریافت تقاضای تجدید نظر از تاریخ 20 تا24 تیر ماه به نشانی azmoon.medu.ir فعّال خواهد شد. داوطلبان  جهت آگاهی از جزئیات و چگونگی پاسخ به سؤالات نیز می توانند به آدرس مذکور مراجعه کنند .

 لازم به ذکر است، دریافت تقاضای تجدید نظر فقط به صورت سیستمی صورت می گیرد و به مراجعات حضوری افراد هیچ گونه پاسخی داده نخواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب