امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15931 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با هدف تقدیر از ایتام و معلولین نخبه برگزار می شود؛

اجراي طرح «کرامت با سلامت» در منطقه 15

خبرایران: معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداری منطقه 15 از اجراي طرح «كرامت با سلامت» در این منطقه و تقدیر از ایتام و معلولین نخبه منطقه خبر داد.
اجراي طرح «کرامت با سلامت» در منطقه 15

به گزارش از خبرایران به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: این طرح روز شنبه 12 تير مصادف با بیست و ششم ماه مبارک رمضان در سالن عطر یاس واقع در محله ابوذر منطقه از سوی اداره سلامت برگزار و 150 نفر از ايتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، اعضای کانون های معلولین منطقه و جمعی از اعضای انجمن کوتاه قامتان  ایران اطعام خواهند شد.

به گفته وی دکتر عین القضات مشاور ارشد شهردار تهران در امور معلولین و توان یابان و دکتر انجمنی شهردار منطقه نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه خاطر نشان کرد: طی شناسایی که از ایتام و معلولین منطقه به عمل آمده؛ دراین مراسم همچنین با اهدا هدایایی از ایتام و معلولین نخبه ای که موفق به کسب مقام و رتبه در رشته های مختلف شده اند تقدیر می شود.

حیدری با اشاره اینکه ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای تقرب الهی و رسیدن انسان به جایگاه والای روحی و جسمی است افزود: طرح «کرامت با سلامت» با محوريت سنت حسنه اطعام روزه‌داران با افطاری‌های سالم برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: اجرای کلیه برنامه های نمایشی و هنری از سوی اعضای انجمن کوتاه قامتان از جمله نکات حائز اهمیت این مراسم خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری برنامه سفره آسمانی کرامت با سلامت در محلات منطقه یادآور شد: به منظور بهره‌گيری از فيوضات معنوی اين ماه همچنین طی هفته گذشته 6 مراسم افطاری با مشاركت خيرين و كانون‌هاي  سلامت محور با هدف اکرام و اطعام نيازمندان در 6 محله منطقه برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب