امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15932 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پنجمین دوره جشنواره شکوفا در منطقه 11/ آغاز بستر سازی کار آفرینی دیجیتال در محله های مرکزی شهر تهران

خبرایران: پنجمین جشنواره شکوفا با هدف شناسایی استعدادها و بستر سازی کار آفرینی دیجیتال برای تشکیل کانون های اجتماعی در بخش فناوری اطلاعات در شهرداری منطقه 11 تهران آغاز به کار کرد.
پنجمین دوره جشنواره شکوفا در منطقه 11/ آغاز بستر سازی کار آفرینی دیجیتال در محله های مرکزی شهر تهران

سیدعباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 ؛ضمن اعلام خبر آغاز پنجمین جشنواره شکوفا گفت:رشد سريع فناوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي را در تعیین سبک زندگی جامعه و تحقق شهر و شهروند الکترونیک حائز اهمیت است که به دليل فراگيربودن ،سرعت انتقال اطلاعات و جاذبه مالي ، لزوم سبك جديدي از زندگي با توجه به مولفه هاي جديد و ديجيتال را مطرح مي كند.

طباطبایی افزود : این برنامه با هدف تسهيل فرآيند اطلاع رساني و ارائه گزارش به شهروندان محله، بسترسازي كارآفريني ديجيتال در محله ( توسعه فن بازار ديجيتال در محله ها ) ، افزايش توليد محتوای مبتني بر سبك زندگي اسلامي – ايراني شهروندان در محيط هاي سايبري و فضاهاي مجازي، بستر سازي و توسعه ارتباطات و شبكه هاي اجتماعي، علمي، محلي و مردمي بر پايه فرهنگ اسلامي– ايراني در شبكه هاي مجازي انجام می شود. 

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11، جشنواره شکوفا در 5 کانون رباتیک ،تلفن همراه ،رسانه های اجتماعی ،بازی های رایانه ای و توسعه مهارت های سبک زندگی دیجیتال در سطح کودکان ،نوجوانان و جوانان برگزار می شود  و بزرگسالان نیز می توانند در 2 کانون رسانه های اجتماعی و سبک زندگی دیجیتال شرکت کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس های آموزشی  می توانند به نزدیکترین سرای محله  محل سکونت خود مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش مسابقات و جشن های محله ای در تیر و مرداد ماه برگزار خواهد شد. مسابقات منطقه ای در شهریور ماه و جشن منطقه ای در مهر ماه برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب