امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15979 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر عیسی رضایی اعلام کرد؛

بازرسی و حسابرسی چشم تیز بین سازمان است

خبرایران:مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر گفت :بازرسی و حسابرسی چشم تیز بین سازمان است و باید به نحوی عمل کند که مجوعه دغدغه نظام های کنترلی را نداشته باشد.
بازرسی و حسابرسی چشم تیز بین سازمان است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر عیسی رضایی در مراسم تکریم و معارفه معاون حسابرسی و بازرسی با بیان این مطلب اظهار داشت: بازرسان باید فداییان کوثر باشند. بازرسی و حسابرسی کار سختی است لذا همکاران در این بخش در فعالیت های کاری خود باید روحیه ایثارگری داشته باشد .

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر افزود: کارشناسان حسابرسی و بازرسی باید تعهد به اخلاق حرفه ای، کسب دانش و مهارت حرفه ای و آگاهی از علوم روز در زمینه تخصص خود به خصوص در بخش IT و همچنین آشنایی با نرم افزارها، برخورداری از رویکردهای مناسب در خصوص مراقبت های حرفه ای و مستند بودن اظهار نظر ها و سرپرستی کافی بر امور محوله و گزارشگری دقیق به موقع را در دستور کار خود قرار دهند.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر در ادامه از مدیران و کارشناسان بازرسی و حسابرسی خواست تا در برخورد با تخلفات سلیقه ای عمل نکنند و متناسب با دستور العمل ها و ابلاغیه ها نسبت به پایش کاری شعب و ستاد استانها اقدام نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: سلامت کاری در موسسه اعتباری کوثر مطلوب بوده و در ادامه مسیر نیز باید طوری حرکت کنیم که خدشه ای به ارزش های کوثر از جانب کارکنان وارد نشود .

دکتر رضایی در پایان تفکیک مرزهای حسابرسی و بازرسی، بکارگیری مدل های مختلف گزارشگری و تعامل با مدیریت حراست را از اولویت های معاونت حسابرسی و بازرسی اعلام کرد.

امیر استاد حسین معاون سابق حسابرسی و بازرسی موسسه اعتباری کوثر نیز در این مراسم با اشاره به الزام تغییرات در روندهای توسعه ای گفت: در مجموعه هایی که در حال توسعه می باشند تغییرات در سطوح مدیریتی طبیعی است .

بر اساس این گزارش، مسعود اعرابی معاون جدید حسابرسی و بازرسی موسسه اعتباری کوثر با اشاره به روند شکل گیری موسسه گفت : توسعه شبکه خدمات بانکی و فعالیت 350 شعبه موسسه اعتباری کوثر در سراسر کشور در این مدت کوتاه قابل تحسین است. امیدوارم بتوانم در انجام وظایف محوله و توسعه کوثر با همراهی همکاران گام بردارم.

جواد فهیمی پور قائم مقام مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر نیز اشاره به وظایف کارشناسان بازرسی و حسابرسی بیان داشت: بررسی سلامت مجموعه ، وظیفه اصلی معاونت حسابرسی و بازرسی است و همیشه شنیده ایم که  پیشگیری بهتر از درمان است. لذا کارشناسان این معاونت باید مجموعه را رصد کنند و با دقت و تیزبینی در حفظ سلامت مجموعه تلاش کنند .

در پایان این مراسم از خدمات امیر استاد حسین معاون سابق حسابرسی و بازرسی با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد. همچنین حکم مسعود اعرابی به عنوان معاون حسابرسی و بازرسی از سوی دکتر عیسی رضایی مدیر عامل موسسه به وی اعطاء شد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب