امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15981 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز ثبت‌نام نشست‌های متمرکز ادبی جایزه پروین

خبرایران:بنیاد شعر و ادبیات داستانی که پیش‌تر دوره‌های آل‌جلال و کلک‌خیال را برای هنرجویان داستان‌نویسی و شعر کشور برگزار کرده است، با نزدیک شدن به هفتمین جایزه ادبی پروین اعتصامی، نشست‌های متمرکز شعر و داستان این جایزه را برای بانوان برپا می‌کند.
آغاز ثبت‌نام نشست‌های متمرکز ادبی جایزه پروین

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، شرکت در این نشست‌ها به دلیل همزمانی با جشنواره ادبی پروین اعتصامی، اختصاص به بانوان دارد و این برنامه، به صورت رایگان برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان نشست‌های متمرکز ادبی جایزه ادبی پروین فقط می‌توانند در یکی از بخش‌های شعر یا داستان ثبت‌نام کنند.
هر داوطلب باید مشخصات فردی، خلاصه‌ای از فعالیت ادبی و نمونه اثر خود را در اختیار بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان قرار دهد که داستان‌نویسان یک داستان کوتاه بین 1500 تا 3000 کلمه و شاعران علاقه‌مند نهایتاً سه قطعه شعر ارسال خواهند داشت.
این بنیاد، مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان حضور در نشست‌های شعر و داستان جایزه ادبی پروین را 20 تیرماه 95 اعلام کرده است. مسیر ثبت‌نام این نشست‌ها علاوه بر اداره ارشاد شهر یا استان محل سکونت نویسندگان و شاعران علاقه‌مند، دو سامانه اینترنتی زیر است:
سامانه ثبت‌نام بخش شعر: poem95.adabiatirani.com
سامانه ثبت نام بخش داستان: story95.adabiatirani.com
بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، پیش از این سه دوره آموزش داستان‌نویسی با نام «آل جلال» و دو دوره آموزشی شعر موسوم به «کلک خیال» با حضور نامداران ادبیات ایران برگزار کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب