امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16025 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اطلاعیه روابط عمومی بیمه دی

خبرایران: بیمه دی بیمه درخصوص کلیه سهامداران و ذینفعان خود اطلاعیه صادرکرد.
اطلاعیه روابط عمومی بیمه دی

بیمه گذاران محترم، سهامداران گرامی و کلیه ذینفعان ارجمند شرکت بیمه دی؛

اینک که به لطف خدای متعال ، حمایت سهامداران محترم و کوشش شبانه روزی مدیران،کارکنان و نمایندگان ، شرکت بیمه دی پس از گذار از مراحل ساماندهی و مهار مشکلات و تثبیت موقعیت خود در بازار شدیداً رقابتی ،در آستانه شکوفایی قراردارد ، متأسفانه انتشار برخی اطلاعات ناصحیح و شایعات کذب که با هدف تضعیف موقعیت شرکت و سلب اعتماد بیمه گذاران گرامی و در نتیجه تضییع حقوق صاحبان سهام صورت می گیرد ، لازم است برای تنویر افکار عمومی و نیز احترام به حسن اعتماد بیمه گذاران ارجمند و دیگر ذینفعان ، مراتب ذیل را به استحضار برسانیم :
1- اگرچه طی دو ونیم سال گذشته شرایط شرکت برای تحقق موقعیت کنونی بسیار سخت و مستلزم تلاش شبانه روزی بوده است ، با این وجود طی مدت مذکور مدیرعامل محترم علیرغم تصویب هیأت مدیره ، حتی یک ریال فوق العاده اضافه کاری دریافت ننموده است . مضافاً اینکه به جهت رعایت مفاد قانون تجارت و به شرح تکذیبیه شماره 68/95 مورخ 30/3/95 بار دیگر اعلام می نماید که مدیرعامل و دیگر اعضای هیأت مدیره شرکت طی دوره مورد بحث حتی یک ریال پاداش نیز دریافت ننموده اند.
2- یکی از سیاستهای اصلی بیمه دی بهینه نمودن قیمت تمام شده اداره شرکت و صرفه جویی در هزینه ها می باشد .در این راستا به لطف خدای متعال و با کوشش شبانه روزی و توأم با دلسوزی ضمن آنکه واحدهای شرکت در شهر تهران در ساختمان مرکزی تجمیع گردیده و در نتیجه صرفه جویی های قابل ملاحظه ای در هزینه ها بعمل آمده ، با کسب مجوزهای لازم یک طبقه به ساختمان مرکزی شرکت اضافه شده و یک واحد تجاری برای واگذاری به منظور کسب درآمد و ایجاد ارزش افزوده سرمایه ای ایجاد گردیده است .
نتیجه حاصل از این اقدام ، خوشبختانه علاوه بر محسنات بسیار موجب تقویت بنیه مالی شرکت و ایجاد ارزش افزوده برای دارائی شرکت و استفاده بهینه از منابع گردیده است.
3- نتایج حاصل از مقایسه گزارش حسابرس و بازرس مستقل طی سالهای 92و93و94 به روشنی بیانگر روند رو به بهبود اوضاع شرکت و کاهش بسیار قابل ملاحظه تعداد و ماهیت بندها و ایرادات حسابرسی می باشد . لذا اگرچه حسابرس محترم گزارش خودرا با رعایت مفاد قانون تجارت و استانداردهای حسابداری تنظیم نموده است ، به نظر می رسد منتشر کنندگان اطلاعات ناصحیح آنهم درآستانه برگزاری مجمع به لزوم رعایت سایر قوانین و مقررات ازجمله :
1- قانون تأسیس بیمه مرکزی ج.ا.ا. 2- مصوبات شورایعالی بیمه 3- مشخصاً مصوبه سیصد و هفتادو سومین جلسه مورخ 28/8/92 شورایعالی بیمه و نیز لزوم توجه به تقدم و تأخر مقررات و واقعیتهای حرفه ای صنعت بیمه و اینکه اجرای برخی مقررات قانون تجارت نسبت به شرکت بیمه مستلزم رعایت مقررات خاص و ازجمله قانون تأسیس بیمه مرکزی و بیمه گری توجه نکرده اند.
در خاتمه ضمن تشکر از حمایت سهامداران ، رهنمودها و نظارتهای حرفه ای بیمه مرکزی ج.ا.ا. و نیز کوشش طاقت فرسا و شبانه روزی مدیران ، کارکنان و نمایندگان شرکت در سراسر کشور ، با کمال خرسندی به کلیه بیمه گذاران محترم و دیگر ذینفعان گرامی اعلام می نماید که شرکت بیمه دی ضمن پایبندی مسئولانه به کلیه تعهدات حرفه ای خود بصورت روز افزون در حال ارتقای کمیت وکیفیت خدمات و نوآوری و حرکت در مسیر رشد و تعالی می باشد . رجاء واثق داریم که شرایط رو به رشد شرکت برای تمام ذینفعان قابل لمس بوده و انتشار اینگونه مطالب ناصحیح و ناصواب موجب ایجاد ضربه به موقعیت بازار شرکت و تضییع حقوق سهامداران و ذینفعان نخواهد گردید . انشاءا....

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب