امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16050 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

درضيافت افطاری پرسنل تهران و البرز بانک ايران زمين مطرح شد؛

آعبداله : مشتريان بانک ايران زمين به اخلاق مداري و خدمات ديگر بيش از سود اهميت می دهند

خبرایران : ضيافت افطاری پرسنل بانک ايران زمين با حضور اعضای هيات مديره، معاونين، مديران و كليه پرسنل دو استان البرز و تهران، شب گذشته برگزار شد.
آعبداله : مشتريان بانک ايران زمين به اخلاق مداري و خدمات ديگر بيش از سود اهميت می دهند

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک ايران زمين،  در اين مراسم علي آعبداله رياست هيات مديره بانک ضمن خير مقدم به همكاران اظهار داشت: بانک ايران زمين با تلاش و همدلي و هم سويي مديرعامل و اعضاي هيات مديره و پرسنل پر تلاش، در دو سال گذشته تمام موانع و مشكلات را پشت سر گذاشته و روند رو به رشدي را طي كرده است.

وي افزود: بانك ايران زمين همانگونه كه اعلام كرده است نرخ سودهاي خود را به ميزان مشخص شده رسانده و و ما معتقديم مشتريان بانك ايران زمين به اخلاق مداري و خدمات ديگر بيش از سود اهميت مي دهند.

در ادامه هادي قديمي عضو هيات مديره و معاون برنامه ريزي و سرمايه انساني درباره عملكرد و نقش موثر نيروي انساني در پيشبرد اهداف سازماني اظهار داشت: منابع انساني ارزشمندترين دارايي سازمانهاي امروزي به شمار مي‌آيند زيرا به تصميمات سازماني شكل داده، مسايل و مشكلات سازمان را حل كرده و بهره‌وري را عينيت مي‌بخشند.

قديمي در پايان از پرسنل خواست درخواستها و پيشنهادهاي خود را جهت بهبود شرايط رفاهي در قالب طرحهاي اجرايي ارائه كنند تا پس از بررسي در سطح سازمان اجرايي شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب