امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16082 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیران شماره 10بارسا بعد از مسی به چه کسی می‌رسد؟

خبرایران: پیراهن شماره 10 بارسلونا یکی از مهم‌ترین لباس‌های تاریخ فوتبال جهان است.
پیران شماره 10بارسا بعد از مسی به چه کسی می‌رسد؟

ه گزارش خبرایران؛ مسی اولین فوتبالیست نابغه‌ای نیست كه پیراهن شماره 10 بارسلونا را می‌پوشد. این پیراهن پیش از مسی بر تن ستاره‌هایی بوده كه نام آن‌ها زمانی جزو بزرگ ترین اسم های فوتبال بوده است. همان طور كه الان مسی ستاره سرشناسی است، پیش از این هم افرادی شماره 10 بارسلونا را پوشیده اند كه در زمان خود از بهترین های فوتبال جهان بوده اند.
رونالدو، روماریو، ریوالدو، ریكلمه و رونالدینیو افرادی بوده اند كه پیش از مسی، پیراهن شماره 10 بارسلونا را پوشیده اند. حالا و با توجه به اینكه مسی پیشنهادهای مالی خوبی دارد، بعید نیست كه از این تیم جدا شود و شاید جالب تر از اینكه مسی به كدام تیم می رود، این نكته باشد كه بعد از او چه كسی قرار است پیراهن شماره 10 بارسلونا را بپوشد.

لیونل مسی در حال حاضر از چلسی پیشنهاد دستمزد هفته ای 700 هزار یورو دارد و این تیم به بارسلونا هم رقم قابل توجهی برای موافقت با این انتقال می دهد. آیا ممكن است پیراهن شماره 10 بارسلونا را تا چند ماه دیگر بر تن یك ستاره دیگر ببینیم؟


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب