امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16102 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با هفته تامین اجتماعی صورت می گیرد؛

افتتاح 40 پروژه درمانی و بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی

خبرایران: همزمان با هفته تامین اجتماعی (١٩ الی ٢٥ تیرماه )، بیش از ٤٠ پروژه بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در ١٨ استان کشور افتتاح می شود.
افتتاح 40 پروژه درمانی و بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرایران، این طرح‌ها با هدف دسترسی بهتر و مناسبتر بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران به مراکز درمانی و بیمه‌ای این سازمان و با حضور مسئولان کشوری و سازمانی به بهره برداری می‌رسد.

از مراکز بیمه‌ای که در ایام هفته تامین اجتماعی به بهره برداری می‌رسد می‌توان به شعب ٣ رشت، آستانه اشرفیه، ٢ سنندج، سقز، بانه و ساختمان جدید شعبه ٣ یزد اشاره کرد.

درمانگاههای شهدای نورآباد، شهدای پلدختر، آستانه اشرفیه، مریوان، خمین، استهبان، لامرد و ساختمان جدید درمانگاه رهنان از مهمترین مراکز درمانی تامین اجتماعی است که در این ایام راه اندازی می‌شود.

ایجاد بخش و تجهیز مراکز درمانی به پیشرفته ترین دستگاههای پزشکی از دیگر پروژه‌های سازمان تامین اجتماعی در این ایام است که راه اندازی اورژانس و دستگاه رادیوگرافی دیجیتالی بیمارستان خرم آباد، بخش نوزادان و NICU بیمارستان نرگس دورود، دستگاههای سی تی اسکن و فلوروسکوپی بیمارستان پیامبر اعظم کرمان و افزایش ٦ تخت ICU در بیمارستان رازی قزوین از آن جمله است.

بهره برداری از ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های لبافی نژاد تهران، امام خمینی(ره) اراک، سبلان اردبیل و سنندج از دیگر پروژه‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی در هفته تامین اجتماعی است.

ساختمان ادارات کل و مدیریت های درمان تامین اجتماعی در استان‌های خوزستان و خراسان شمالی نیز در ایام هفته تامین اجتماعی افتتاح می‌شوند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب