امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16107 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم دكتر مرتضی ميرباقری؛

مدير شبكه قرآن و معارف اسلامي سيما منصوب شد

خبرایران: دكتر مرتضي ميرباقري معاون سيماي رسانه ملي، در حكمي دكتر محمد حسين محمدزاده را به سمت «مدير شبكه قرآن و معارف اسلامي سيما» منصوب كرد.
مدير شبكه قرآن و معارف اسلامي سيما منصوب شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي رسانه ملي، در بخشي از اين حكم آماده است: نظر به تعهد، دانش و تجربيات ارزشمند جنابعالي در رسانه ملي و به موجب اين حكم به سمت « مدير شبكه قرآن و معارف اسلامي سيما» منصوب مي شويد. از جنابعالي انتظار دارد با عنايت به مفاد حكم رياست سازمان به اينجانب و با بهره‌گيري از الگوي كارآمد و اثربخش مهندسي و مديريت پيام در ترويج معارف قرآن و اهل بيت عصمت و طهارت (ع) و تعميق گسترش دين باوري و ارزش‌هاي اخلاقي، معنوي و انقلابي در جامعه و نيز معرفي سبك زندگي مبتني بر قرآن و عترت جامعه سالم قرآني اهتمام ويژه‌اي داشته باشيد.

ميرباقري در بخش ديگري از حكم بر بهره‌گيري از رهنمودهاي امام راحل (ره)، رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي و علماي بزرگوار و نيز استفاده از دانش و تجربيات حوزه‌هاي علميه، محافل قرآني و اساتيد برجسته دانشگاهي تاكيد كرده و آورده است: با توجه به اهميت اين شبكه، لازم است مخاطبان شريف آن، زيباترين تلاوت‌ها و عميق‌ترين بحث‌هاي معرفتي را با ساختارهاي زيبا و هنرمندانه مشاهده نمايند. همچنين بر ارتباط مستمر با محافل قرآني در سراسر كشور و انعكاس فعاليت‌هاي انها و پويش گسترده براي حفظ قرآن كريم، تاكيد مي گردد.

همچنين معاون سيما در پايان  از زحمات حجت الاسلام والمسلمين جناب آقاي موسوي در طول تصدي مديريت شبكه، تشكر كرده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب