امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16149 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خداوردی لو اعلام کرد؛

صدور مجوز 211 موسسه فرهنگی دیجیتال طی یک ماه گذشته

خبرایران: خداوردی لو سرپرست گروه نشر دیجیتال با اشاره به ضرورت رفع موانع تولید محتوای دیجیتال گفت: با ایجاد کسب و کارهای جدید در حوزه تولید محتوای فرهنگی دیجیتال، به دنبال رونق تولید محتوا، خدمات و سرویس های ارزش افزوده و نهایتا خلق ثروت فرهنگی در حوزه نشر دیجیتال هستیم.
صدور مجوز  211 موسسه فرهنگی دیجیتال طی یک ماه گذشته

مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به دنبال راه اندازی واحدها و موسسات فرهنگی دیجیتال فعال در سطح استان ها است تا صاحبان ایده های خلاق بتوانند با تولید محتوای فاخر و ارزشمند به شرکت های دانش بنیان تبدیل شوند و سهم تولید محتوای استان ها در اقتصاد فرهنگ پررنگ تر شود.

ابوالقاسم خداوردی لو، سرپرست گروه نشر دیجیتال در این خصوص گفت: مدیریت مدبرانه، استراتژی های خردمندانه و تعامل بخش خصوصی و دولتی، می تواند نویدبخش جهش و تحول در کسب و کار دیجیتال و همچنین رشد و توسعه محتوا در فضای مجازی باشد.

وی بیان کرد: جهت اشتغال زایی در حوزه رسانه های دیجیتال درتلاش هستیم با بهره گیری از توان بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان، بستر مناسبی برای تولید و انتشار محتوای فرهنگی در فضای مجازی ایجاد کنیم.

 درسال 1394، انجام اموری همچون تسهیل شرایط و ضوابط اعطای مجوز فعالیت فرهنگی دیجیتال، ارائه خدمات برخط و ایجاد سامانه های یکپارچه، مکانیزه شدن فرآیند درخواست تا صدور مجوز فعالیت و پروانه نشر دیجیتال سبب رونق گرفتن تولید محتوای دیجیتال در سال 1395 خواهد شد.

خداوردی لو گفت: طی یک ماه گذشته درخواست متقاضیان فعالیت در حوزه کسب و کارهای دیجیتال، رشد تصاعدی و چشمگیری داشت و تعداد 211 مورد مجوز فعالیت واحد فرهنگی دیجیتال برای اشخاص حقیقی و حقوقی صادر شده است.

سرپرست گروه نشر دیجیتال در پایان  ابراز امیدواری کرد تا اواخر امسال با حمایت از کنسرسیوم های تخصصی محتوای دیجیتال، زمینه حضور فعال ناشران در بازارهای منطقه ای و بین المللی فراهم شود.  

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب