امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16162 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با معرفی عبداللهی به عنوان معاون جدید اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران؛

آیین نکوداشت و تکریم حجت الاسلام امرودی در ایوان شمس برگزار شد

خبرایران: آیین نکوداشت و تکریم حجت الاسلام امرودی با معرفی عبداللهی به عنوان معاون جدید اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ایوان شمس برگزار شد.
آیین نکوداشت و تکریم حجت الاسلام امرودی در ایوان شمس برگزار شد

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی و مجتبی عبداللهی معاون اسبق و جدید معاونت اجتماعی با حضور فانی وزیر آموزش و پرورش، صالحی امیری رییس کتابخانه ملی، حبیب الله نبی عضو حزب موتلفه اسلامی، حمیدی معاون ورزش وزارت ورزش و جوانان، داورزنی رییس فدراسیون والیبال، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، احمد حکیمی‌پور عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و کارکنان و مدیران شهرداری تهران در ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در این مراسم از حجت‌الاسلام و المسلمین میثم امرودی به عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی سابق شهرداری تهران تجلیل و مجتبی عبدالهی به عنوان معاون جدید معرفی شد.

همچنین متن های تقدیر به نمایندگی از مدیران و کارکنان حوزه ستادی معاونت از سوی معدنی پور مدیرکل بانوان شهرداری تهران قرائت شد و نمایندگان مدیران محلات و ورزشکاران نیز از تلاش های حجت الاسلام امرودی قدردانی کردند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام نیک نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران اظهارداشت: بنده تهران را با هویت‌ترین شهر دنیا و کشور می‌دانم و هر محله تهران دارای یک هویت است و امروزه تهران به یک مدل خوب تبدیل شده است.

در پایان این مراسم نمایندگان کشوری و وزارتخانه های ارشاد و آموزش وپرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف، خانه هنرمندان، جامعه حداحان، فرزندان شهدا، سازمان های شهرداری، نهادهای مردمی، سازمان های مردم نهاد حوزه حمایت از فلسطین و حوزه ستادی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، معاونت های اجتماعی مناطق و سازمان ها و شرکت های تابعه این معاونت با اهدای لوح سپاس و هدایا از حجت الاسلام امرودی تقدیر و تشکر شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب