امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16180 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجاوز راننده پراید سفید به زن فروشنده

خبرایران: مردی که سوم تیرماه امسال زن جوانی را به عنوان مسافر به منطقه خلوت در شرق تهران برده و به او تجاوز کرده بود، بازداشت شد.
تجاوز راننده پراید سفید به زن فروشنده

به گزارش خبرایران، ساعت 22 و 30 دقیقه سوم تیر ماه سال جاری بود که زن جوان پس از پایان کار فروشندگی اش در مغازه بوتیکی به سمت خانه اش حرکت کرد و در کنار خیابان منتظر تاکسی ماند.

مرد مسافر دیگری کمی عقب تر از زن جوان نیز در انتظار تاکسی بود که پراید سفید رنگی ابتدا جلوی پای مرد جوان توقف کرد اما وقتی راننده جوان دید مسیرش با مرد جوان یکی نیست شروع به حرکت کرد و کمی جلوتر زن جوان با دیدن این صحنه و اطمینان به مرد پراید سوار با توجه به هم مسیر بودن با مرد مسافرکش سوار بر خودرویش شد.

هنوز لحظاتی نگذشته بود مرد جوان که از آینه خودرویش زن مسافر را زیر نظر داشت مسیرش را تغییر داد و به خیابان خلوت و تاریکی در شرق تهران رفت و این در حالی بود که زن جوان التماس کنان اعتراض کرد اما همه این دادو فریادها بی فایده بود. مرد خودرویش را در کنار خیابان خلوت متوقف کرد.

زن جوان وقتی خود را در برابر تهدیدهای مرد شیطانی می دید گریه کنان التماس می کرد که دست از سرش بردارد اما مرد شوم به او تجاوز کرد و پس از آن زن جوان را از خودرویش به بیرون پرتاب کرد و با سرعت پا به فرار گذاشت.

الناز که در برابر تلخ ترین صفحه زندگی قرار گرفته بود و باور نداشت این سناریو برایش رقم خورده باشد با چهره ای آشفته و در حالیکه با بازگو کردن شب حادثه هنوز ترس درچهره اش نمایان بود پیش روی بازپرس سهرابی در شعبه نهم دادسرای امورجنایی تهران ایستاد و خواستار بازداشت مرد متجاوز شد.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای ردیابی راننده ارابه شیطان وارد عمل شوند. کارآگاهان در گام نخست الناز را هدف تحقیق قرار دادند و مشخص شد که با توجه به تاریک بودن خیابان وی قادر به نوشتن شماره پلاک پراید سفید رنگ نشده است.

تجسس های پلیسی برای دستگیری این مرد متجاوزادامه داشت تا اینکه عصر 12 تیرماه زن جوان وقتی از محل کارش خارج شد با صحنه عجیبی روبرو شد.

مرد شیطان صفت در همان محلی که اقدام به ربودن الناز کرده بود سرگرم مسافرکشی بود که در این صحنه الناز شماره پلاک خودروی این مرد را برداشت و خیلی زود در تماس با پلیس از شناسایی مرد شیطان صفت خبر داد.

خیلی زود تیم های گشتی پلیس که درمحل حاضر شده و احمد 40 ساله را که با خونسردی سرگرم مسافرکشی بود دستگیر کردند.

صبح روز گذشته احمد که راهی جز اعتراف نداشت به بازپرس سهرابی گفت: برای تامین هزینه زندگی ام مسافرکشی می کنم و تا به حال کار خطایی نکرده بودم اما شب حادثه وقتی زن جوان سوار بر خودرویم شد شیطان در من رخنه کرده بود و تسلیم وسوسه هایش شدم و نمی دانم چطور توانستم این کار را انجام بدهم و پس از اینکه زن جوان را از خودرویم پیاده کرده تازه متوجه کارم شدم و پشیمانم.

بنا به این گزارش، بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی اش در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب