امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16200 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور مدیران بیمه ها، بانک ها و شرکت ها در غرفه بانک ایران زمین

خبرایران:در سومین روز از نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، مدیران شرکت های مختلف و همچنین نمایندگان و مدیران بانک ها و بیمه های حاضر در نمایشگاه با حضور در غرفه بانک ایران زمین بازدید کردند.
حضور مدیران بیمه ها، بانک ها و شرکت ها در غرفه بانک ایران زمین

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ایران زمین: در سومین روز از نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، مدیران بانک ها و شرکت ها و همچنین افراد و خبرنگاران ضمن بازدید از غرفه بانک ایران زمین، به گفت و گو با مدیران و کارشناسان این بانک پرداختند.

بانک ایران زمین با هدف توسعه فرهنگ کسب و کار خصوصی، بسط و گسترش بازار هدف و افزایش روزمره فعالیتهای تجاری، تولیدی و خدماتی، از طریق انجام فعالیتهای اعتباری و اعطای تسهیلات، تجهیز منابع و هدایت آنها به جانب فعالیتهای مولد در بخشهای مختلف بازرگانی، تولیدی و خدماتی و مسکن و ساختمان و همچنین جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان، تاسیس شده است.

این بانک در نظر دارد تا بهره گیری از متخصصان و نیروهای کارآمد با ورود به بازار و توسعه کسب وکار برای گسترش فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق ایجاد پیوند مستمر و پایدار با ذینفعان (مشتریان، سهامداران، کارکنان) و تقویت بنیه مالی و رشد واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی با تکیه بر بانکداری اسلامی گام بردارد.

نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بصورت سالانه با حضور 350  شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود.

نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه  از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود وعلاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با خدمات بانک ایران زمین از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از غرفه ی این بانک در سالن ۳۸ بازدید کنند.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب