امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16220 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

موج جدید حضور بازیگران ایرانی در جم؛

حنانه شهشهانی و سارا باهنر به GEM پیوستند + تصویر

سینما و تئاتر - ایران نیوز24: در ادامه‌ی موج پيوستن بازيگران سينما و تلويزيون به شبكه‌ی «جم»، خبرها حکایت از آن دارد که حنانه شهشهانی بازیگر جوان سریال معمای شاه نيز به اين شبكه پيوسته است.
حنانه شهشهانی و سارا باهنر به GEM پیوستند + تصویر

در محبوبیت شبکه‌های ماهواره‌ای در ایران شکی نیست، محبوبیتی که بعد از پخش سریال‌های ترکیه‌ای از این شبکه‌ها شدت گرفت، محبوبیتی که می‌توان آن را در افزایش گردشگران کشورهایی که این سریال‌ها در آن پخش می‌شود، دید و حتی زنان خانه‌دار را به موسسات آموزش زبان ترکی استانبولی کشانده تا بتوانند این سریال‌ها را با زبان اصلی تماشا کنند. محبوبیتی که علاوه‌بر درآمدزایی از طریق فروش این سریال‌ها، تاثیرات جانبی فراوانی داشته، از تاثیرات فرهنگی گرفته تا تاثیرات مخرب در خانواده. محبوبیتی که حتی موجب شد دلیل موفقیت سریال شهرزاد را تشابه‌اش به سریال‌ها ترکیه‌ای نسبت دهند و آشتی مردم با سینماها در تعطیلات عید را پخش تبلیغات این فیلم‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای عنوان کنند.

طی چند روز گذشته دو بازیگر زن دیگر نیز به شبکه جم پیوستند. سارا باهنر و حنانه شهشهانی.  شهشهانی متولد ۴ اسفند ۱۳۶۸ است. وی در رشته موسیقی تحصیل کرده است. اولین بار در ۴ سالگی در سریال "شلیک نهایی" بازی کرده و بعد از آن چند کار کودک با شاپور قریب داشت
بعد از این فعالیت‌ها چند سالی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته و در سن ۱۶ سالگی به ایران بازگشت و اولین کارش فیلم سینمایی زاگرس بوداو در میم مثل مادر و حرفه ای ها هم بازی کرد و جدیدترین کار او در بازی در سریال معمای شاه بود.گفته می شود حنانه  شهشهانی که اخیرا به آمریکا مهاجرت نموده، با شبکه جم نیز همکاری دارد و اکنون در ترکیه حضور یافته است.

سارا باهنر

حضور حنانه شهشهانی در شبکه جم به فاصله چند روز از خبر مهاجرات سارا باهنر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به ترکیه، موج جدید حضور بازیگران کم کار تلویزیون و سینما در جم را کلید زد. سارا باهنر را پیش از این در سریال «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی دیده بودیم و تله‌فیلم‌های «پیله‌‌سرا»، «یک دماغ نا‌قابل»، «بی‌خوابی شیرین»، «ایلیا در سرزمین غول‌ها» و ... نیز بازی کرده بود. باهنر در فیلم سینمایی «شکاف» به کارگردانی «کیارش اسدی‌زاده» و تئاتر «قصه‌های از هر نظر سیاسی» نیز ایفای نقش کرده بود.
وی متولد ۱۹ شهریور ۱۳۶۳ در تهران و دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری تهران است. و گفته می‌شود که هم اکنون در برابر دوربین «احمد گرشاسبی» در فیلم «ملاقات در مه» برای شبکه جم حاضر شده است.

چندی پیش نیز پردیس افکاری به دعوت مهدی مظلومی کارگردان سریال "بدون شرح" که خودش ماههاست مشغول کار برای جم است، به ترکیه رفت و در تله فیلمی به نام "شهر قشنگ" از محصولات جم مشغول ایفای نقش است.جالب است که نام این تله فیلم یادآور هفته نامه "شهر قشنگ" است که داستان مهمترین محصول کارنامه کارگردانی مظلومی یعنی "بدون شرح" در آن می‌گذشت. سریالی که 14 سال پیش تولید شد.طی چند ماه اخیر بازیگران مثل رابعه اسکویی، چکامه چمن ماه، صدف طاهریان، بهارک صالح نیا و رامسین کبریتی و بنیامین احمدی به این شبکه ماهواره‌ای ملحق شده‌اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب