امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16272 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با همکاری و مشارکت فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران؛

اولین دوره آموزشی قایقرانی استان تهران به میزبانی منطقه 22 تهران برگزار شد

خبرایران : با هدف ترویج و توسعه ورزش مفرح قایقرانی اولین دوره آموزشی قایقرانی استان تهران به میزبانی منطقه 22 با حضور علاقمندان به این رشته ورزشی از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران در دریاچه مجموعه ورزشی استادیوم آزادی با حضور مربیان مجرب این رشته برگزار شد.
اولین دوره آموزشی قایقرانی استان تهران به میزبانی منطقه 22 تهران برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری 22، وثوقی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر هدف از برگزاری این کلاس ها را آشنایی ورزشکاران و علاقمندان با مبانی اصولی، علمی و عملی رشته قایقرانی عنوان کرد و گفت: اولین دوره کلاس های آموزشی قایقرانی تنها در بخش آقایان علاقمند به رشته قایقرانی در سطح استان تهران به صورت تئوری و عملی زیر نظر اساتید مجرب فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران در رشته آبهای آرام 24 و 25 تیرماه برگزار شد.

وی یادآور شد: با توجه به وجود دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران در این منطقه و شرایط مناسب این محیط زیبا و مستعد برای ورزش قایقرانی استقبال از این کارگاه دو روزه بسیار چشمگیر بود. این کارگاه دو روزه که با هدف آموزش و آشنایی با رشته قایقرانی و جذب جوانان و نوجوانان به این رشته ورزشی برگزار شد، با حضور بیش از 30 نفر از علاقمندان از کل استان تهران برپا شد و شرکت کنندگان در این دوره ها مجوز حضور در کلاس مربیگری درجه 3 قایقرانی را کسب نمودند.

گفتنی است؛ برگزاری دوره های آموزشی قایقرانی برای اولین بار و با مشارکت اداره تربیت بدنی منطقه 22 و فدراسیون قایقرانی برگزار شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب