امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16275 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد؛

سمپوزیوم مجسمه سازی سردیس مفاخر شعر ایران برگزار می شود

خبرایران:سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری خانه شاعران، سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر شعر ایران را برگزار می کند.
سمپوزیوم مجسمه سازی سردیس مفاخر شعر ایران برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر علیزاده با اعلام این خبر گفت: با همکاری مشترک خانه شاعران و سازمان زیباسازی سردیس 14 نفر از مفاخر شعر ایران انتهای تیر ماه ساخته می شود.

او با اشاره به اینکه طی فراخوانی که برای ساخت سردیس مفاخر شعر ایران از سوی سازمان منتشر شد 122 هنرمند با ارائه رزومه کاری خود برای شرکت در سمپوزیوم اعلام آمادگی کردند، ادامه داد: شورای هنری سازمان از بین این تعداد شرکت کننده، 14 نفر را برای ساخت سردیس مفاخر شعر ایران انتخاب کردند و طی قرعه کشی صورت گرفته از سوی آنها، هر فرد به ساخت سردیس یکی از شعرا میپردازد.

گفتنی است پیش از این قرار  بود سردیس 10 چهره بهتر شعر ایران از سوی سازمان زیباسازی ساخته شود که طی نشست مشترک سازمان زیباسازی و اعضای هیات مدیره خانه شاعران ایران تعداد سردیس ها به 14 نفر افزایش پیدا کرد.

لازم به ذکر است دکتر عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، رییس سمپوزیوم مجسمه سازی سردیس مفاخر شعر ایران بوده و مجتبی موسی معاون فرهنگی و هنرهای شهری رییس شورای هنری این سمپوزیوم  است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب