امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16286 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با هفته بدون نایلکس:

بوستانهای سطح منطقه 17 پاکسازی می شود

خبرایران:شهردار منطقه 17 تهران از پاکسازی بوستانهای محوری سطح منطقه در هفته بدون نایلکس خبر داد.
بوستانهای سطح منطقه 17 پاکسازی می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، این برنامه پاکسازی به مناسبت هفته بدون نایلکس در بوستانهای محوری سطح منطقه نظیر بوستان تلاش و جهاد توسط بانوان برگزار می شود.

مهدی عباسی با اشاره به برنامه های آموزشی این هفته گفت: در هفته بدون نایلکس برنامه های متنوع آموزشی در سرای محلات و غرف بازیافت اجرا شده که چگونگی بازیافت کیسه های نایلونی و روشهای استفاده کمتر از این کیسه ها را آموزش می دهند.

شهردار منطقه 17 دوره های آموزشی را مختص گروه سنی خاصی ندانست و افزود: برنامه های آموزشی تفکیک پسماند در غرفه بازیافت و سرای محلات برای تمامی سنین و با محتوای متناسب با گروه سنی عرضه می شود و محدود به قشر خاصی نیست.

پاکسازی بوستان های تلاش و جهاد دیگر برنامه معاونت امور شهر در هفته بدون نایلکس است که عباسی حضور در آن را برای تمامی اقشار ازاد دانست و تصریح کرد: مخاطب اصلی این برنامه بانوان محترم ساکن در منطقه هستند که همگی در طرح تفکیک پسماند حضور داشته و به کمپین آسمان ابی،زمین پاک پیوسته اند.

گفتنی ست بیست و یکم تیرماه روز بدون نایلکس است که با برنامه های آموزشی از سوی اداره مدیریت پسماند منطقه 17 گرامی داشته شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب