امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16296 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک انصار لوح تقدير شفاف‌ترين ناشر بورسي کشور را دريافت کرد

خبرایران: در نهمين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه يحيي فروتن لوح تقدير بانک انصار تحت عنوان «شفافترين ناشر بورسي کشور درسال1394» را از رييس سازمان مذکور دريافت کرد.
بانک انصار لوح تقدير شفاف‌ترين ناشر بورسي کشور را دريافت کرد

به گزارش خبرایران از اداره کل بازاريابي و تبليغات،طي مراسمي با حضور دکتر محمد فطانت رييس سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر حسن اميري معاون نظارت بر بورسها و ناشران اين سازمان، آقايان فروتن قائممقام مديرعامل، فتحعلي معاون مالي وسيدحميدخالقي مديرکل بازاريابي وتبليغات بانک انصار و جمعي از مديران بانک ها، سازمان هاي بيمه و بورس که در سالن اداري شماره يک در نهمين نمايشگاه بينالمللي بورس، بانک و بيمه برگزار شد، آقاي يحيي فروتن لوح تقدير بانک انصار تحت عنوان «شفافترين ناشر بورسي کشور درسال1394» را از رييس سازمان مذکور دريافت کرد.

در اين مراسم همچنين با اهداي لوح، از فعال‌ترين نهادهاي مالي و برترين‌هاي آزمون گواهينامه‌هاي حرفه‌اي تجليل شده و از برند گواهينامه‌هاي حرفه‌اي بازار سرمايه ايران نيز رونمايي شد.





 

 

در متن لوح تقدير، از بانک انصار به عنوان «شفاف ترين ناشر بورسي با توجه به احراز بالاترين امتياز در شاخص اطلاع رساني و قابل اتکا بودن ناشران بورسي در سال 1394» يادشده است.

شايان ذکر است در شاخص «به موقع بودن»، پيش بيني‌هاي درآمد هرسهم، صورت‌هاي مالي و برنامه زمانبندي پرداخت سود سهامداران، با لحاظ کردن ميزان تاخير در ارسال اطلاعات و در شاخص «قابليت اتکا» ميزان نوسانات و تغييرات در پيش بيني هاي ارسالي و هم چنين تفاوت هاي ميان مبالغ پيش بيني شده و عملکرد واقعي حسابرسي شده، داراي امتياز هستند.

 






 

 

براساس اين گزارش، بانک‌انصار در دوره سه ماهه منتهي به 31خرداد 1395 نيز رتبه نخست کيفيت افشاي اطلاعات و اطلاع‌رساني را در بازار سرمايه ايران به دست آورد و در ميان شرکت‌هاي پذيرفته شده در سازمان بورس واوراق بهادار تهران، رکورد دار شفافيت اطلاعاتي در سه ماهه اول سالجاري شد.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب