امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16324 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حکم مدیرعامل کانون؛

دبیران کمیته‌های هفته‌ی ملی کودک منصوب شدند

خبرایران: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی احکامی جداگانه دبیران کمیته‌های مختلف برگزاری مراسم هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک را منصوب کرد.
دبیران کمیته‌های هفته‌ی ملی کودک منصوب شدند

به گزارش خبرایران از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در حکمی محمدعلی شامانی مشاور عالی خود را به سِمت دبیرکمیته‌ی هماهنگی با سازمان‌ها و نهادها در مراسم هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک منصوب کرد.
وی هم‌چنین فریدون واحدی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون را به عنوان دبیر کمیته‌ی مالی و پشتیبانی، مناف یحیی‌پور معاون تولید کانون را به دبیری کمیته‌ی برگزاری مراسم این هفته و رضا قمر‌زاده معاون فرهنگی کانون را نیز به عنوان دبیر کمیته‌ی علمی‌فرهنگی این رویداد ملی منصوب کرد.
مدیرعامل کانون در این حکم‌ها بر هماهنگی با ستاد اجرایی، جلب مشارکت سایر دستگاه‌ها، تشکل‌های دولتی و غیر دولتی و اجرای برنامه‌ها، فعالیت‌های جذاب، بانشاط و درخور فرزندان میهن اسلامی و ایجاد زمینه‌های تحقق اهداف مورد نظر تاکید کرده است. 
در همین حال انتصاب مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل، محمدصالح مذنبی مدیر دفتر مرکزی حراست و محمود سلیمانی کاریزمه مدیرکل کانون استان تهران به ترتیب به عنوان دبیر ستاد اجرایی و کمیته‌ی تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کمیته‌ی حراست و انتظامات و کمیته‌ی استان تهران از دیگر حکم‌هایی است که از سوی مدیرعامل کانون صادر شده است.
 حاجیان‌زاده هم‌چنین ابوالقاسم سلیمانی مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را نیز به عنوان دبیر کمیته‌ی نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک انتخاب کرد.
در همین حال نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی هفته ملی کودک با حضور نمایندگان سازمان‌های عضو این کمیته روز 23 تیر 95 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار و در زمینه انتخاب شعار و نام‌گذاری روزهای هفته‌ی ملی کودک امسال بحث و تبادل نظر شد.
قرار است برنامه‌های هفته ملی کودک امسال نیز در ماه مهر برگزار و با توجه به هم‌زمانی با مناسبت محرم و متناسب با این ایام طراحی و برنامه‌ریزی شود.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب