امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16338 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز داوری رقابت های محله ای شمسه 5 در منطقه 10

خبرایران:سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از مشارکت قابل توجه شهروندان منطقه در جشنواره شمسه و آغاز مرحله داوری محله ای خبر داد.
آغاز داوری رقابت های محله ای شمسه 5 در منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، علی تیرگر با اشاره به ثبت نام بیش از 1000نفر از شهروندان و هنرمندان در پنجمین دوره از مجموعه جشنواره های آیینی، تجسمی، فرهنگی و هنری شمسه گفت: به منظور شناسایی و استفاده از حداکثر ظرفیت های محلی، منطقه ای ثبت نام از شهروندان در جشنواره از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان تیرماه سال جاری ادامه دارد.

 وی افزود: شناسایی برترین های محله و انتخاب و تشکیل تیم محلات توسط مدیر محله در سراهای محله آغاز شده است و طی آن گروه های محلی براساس جمعیت هر محله حداکثر 3 تیم متشکل از حداکثر 47 نفر معرفی خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به روند برگزاری جشنواره در محلات تاکید کرد: به منظور تعمیق روابط و توسعه جشنواره شمسه محلات و تاکید بر کیفیت اجرای داوری محلی، بازدید های مستمر و نشست های تخصصی با حضور مدیران اجتماعی نواحی، مدیران محلات و مسئولین خانه های هنر و ادبیات و قرآن و عترت توسط مدیر فرهنگی و کارشناس شمسه منطقه به شکل دوره ای در محلات ده گانه برگزار می شود .

 

در راستای نگهداشت شهر در حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 صورت گرفت؛

تعویض گاردریل های بزرگراه شهید نواب صفوی و اطراف میدان جمهوری

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 ضمن تشریح اقدامات نگهداشت شهر، از تعویض گاردریل های بزرگراه شهید نواب صفوی ضلع شمال به جنوب و اطراف میدان جمهوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، رضا زلفی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به مرمت و ساماندهی المان های ترافیکی سطح منطقه گفت: طی  هفته گذشته تعداد 25 گاردریل در ضلع شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی و اطراف میدان جمهوری تعویض شد.

وی یادآور شد: تعویض 12 تابلو جهت نما، نصب 20 تابلو خطر نما در بزرگراه یادگار امام (ره) ابتدای خیابان زنجان، خیابان قزوین ، خیابان بنکدار و ضلع جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی، مرمت بشکه های ترافیکی در بزرگراه یادگار امام (ره) و نصب پل دستک دار در 2 نقطه از محله سلیمانی تیموری برای ایجاد پیوستگی خطوط عابر پیاده معلولین از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه نگهداشت شهر می باشد.

وی یادآور شد: ترمیم خطوط عابر پیاده کندرو ضلع شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی، شرق به غرب خیابان بهنود،جنوب به شمال خیابان خوش و خیابان سبحانی در بعضی محدوده ها در دستور کار قرار دارد و به زودی اجرایی خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب