امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1634 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمود امراللهی خبرداد؛

بيمه ايران محدوديتی برای صدور بيمه نامه ندارد/ توسعه بیمه زندگی در دستور کار ما است / رونق بازار سرمایه نقش فزاینده ای در جذب منابع سرگردان و خرد دارد

خبرایران: محمود امراللهی مدیرعامل صندوق بیمه ایران گفت: رونق بازار سرمایه نقش فزاینده ای در جذب منابع سرگردان و خرد در بازار پولی مالی دارد و امیدواریم منابع خوبی برای ایفای تعهدات جذب و پرداخت کنیم.
بيمه ايران محدوديتی برای صدور بيمه نامه ندارد/ توسعه بیمه زندگی در دستور کار ما است / رونق بازار سرمایه نقش فزاینده ای در جذب منابع سرگردان و خرد دارد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرایران، محمود امراللهي، مديرعامل جديد شرکت بيمه ايران صبح امروز طي يک نشست خبري با خبرنگاران در وزارت اقتصاد و دارايي در مورد برخی مشکلات مالي در شرکت بيمه ايران اظهارداشت: هر دستگاهي مشکل مالي دارد و با توجه به اينکه شرکت بيمه ايران بزرگترين شرکت بيمه‌اي کشور است و گردش مالي بالايي دارد در اين زمينه با مشکلاتي مواجه است که بايد ساماندهي شود که با توجه به امکانات خوب و نيروي انساني متخصص در بيمه ايران سازماندهي مجددي خواهد شد.

وی درباره فعالیت های شرکت بیمه ایران گفت: دسترسی به چشم انداز 1404 و بند ج اصل 44 قانون اساسی لزوم حضور گسترده این شرکت بیمه ای فراهم شد تا با لطف حق آنچه شایسته ملت اسلامی است انجام شود.

مدیرعامل بیمه ایران از حضور 8 هزار نمایندگی حقیقی و حقوقی و 5 هزار پرسنل در شرکت بیمه ایران خبر داد و گفت:‌ این شرکت در تمام سطوح اقتصادی اعمال خدمت می کنند و ‌رسالت ما افزایش ارایه کیفیت خدمات بیمه ای به تمام اقشار جامعه خواهد بود که با شفاف سازی اطلاعات محقق می شود؛ ارایه اطلاعات به موقع و صحیح هنگام فروش بیمه نامه و پرداخت درست و به موقع خسارت به زیان دیدگان و ارایه صحیح و به موقع اطلاعات مالی در بیلان شرکت از جمله فعالیت های دیگر ماست.

امراللهی توسعه بیمه زندگی را از اولویت های دیگر این شرکت بیمه ای عنوان کرد و افزود: درصددیم اولین شرکت بیمه تخصصی را راه اندازی کنیم و براساس ضوابط شرکت های بیمه حسابهای بیمه زندگی را از غیرزندگی جدا کنیم.

 

وی با اشاره به بزرگی بیمه ایران گفت: این بیمه در بازار بیمه ای نقش مهمی دارد و این فعالیت تخصصی به صورت ویژه ارایه شده در حال حاضر پتانسیل خوبی برای این مساله وجود دارد.

مدیرعامل بیمه ایران ضمن بیان این مطلب که تاکنون 6 میلیون نفر از بیمه زندگی استفاده می کنند گفت: این تعداد بسیار قابل توسعه است که افزایش رفاه را برای استفاده کننده در برخواهد داشت و زمینه برای سرمایه گذاری میان مدت و بلندمدت فراهم می شود.

امراللهی به سرمایه گذاری در صنایعی که مزیت رقابتی در داخل و خارج از کشور دارند اشاره کرد و گفت:‌در مباحثی مانند نفت، گاز، پتروشیمی و معدن و در ایجاد اشتغال می توان نقش این بیمه را دید.

وی همچنین از حضور سهامی بیمه ایران در بازار خبر داد و گفت:‌ رونق بازار سرمایه نقش فزاینده ای در جذب منابع سرگردان و خرد در بازار پولی مالی دارد و امیدواریم منابع خوبی برای ایفای تعهدات جذب و پرداخت کنیم.

امراللهی  تعریف ابزارهای جدید بیمه ای در بازار سرمایه را نیز از دیگر برنامه های این بیمه عنوان کرد و افزود:‌ همکاری و مشارکت با سایر شرکت های بیمه ای در کشور که توان تقبل تعهدات خود را ندارند از دیگر کارهای ماست که ما تعهدات آنها را محقق کرده منافع مشترکمان را نیز توزیع می شود.

 

برون سپاری و استفاده از خدمات سایر دستگاهها و شرکتها به خصوص نمایندگان و ارزیابان خسارت از دیگر مواردی است که مدیرعامل بیمه ایران به ان اشاره کرد و گفت:‌ این کار باعث عدم گسترش فعالیت های بیمه ای که از اهداف کلان ما است می شود و با سیاستگذاری و ساماندهی مطلوب افزایش خدمات در این بخش را شاهد خواهیم بود.

امراللهی از آموزش نیروهای بیمه ایران خبر داد و گفت: افزایش کیفیت با استفاده از نیروی توانمند فراهم می شود و آموزش حرفه ای همکاران و ایجاد فرهنگ بیمه و توسعه آن بین اقشار جامعه از دیگر کارهای ماست که کمک شایانی در رفاه اجتماعی و جلوگیری از آثار بعد از حوادث می کند.

مدیرعامل بیمه ایران گفت: در راستای سیاستهای دولت برای ارایه پوشش های بیمه ای و اقشار مردم تولید و طراحی بیمه های جدید براساس تقاضاها و تقاضای به وجود آمده در حوزه های سرمایه و بورس و نوسانات ارز و سرمایه های کلان انجام می شود و درصدد شناسایی بازارهای داخل کشور خواهیم بود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب