امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16345 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز به کار نهمین جشنواره سراسری تئاتر و سرود شاهد و ایثارگر

خبرایران : نهمین جشنواره سراسری تئاتر و سرود شاهد و ایثارگر به همت معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در البرز برگزار می شود.
آغاز به کار نهمین جشنواره سراسری تئاتر و سرود شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی نهمین جشنواره تئاتر و سرود شاهد و ایثارگر، این رویداد هنری در سه بخش نمایش‌های صحنه ای، خیابانی و سرود تعریف شده و کارگاه های آموزشی نیز برای هنرمندان با حضور اساتید برجسته کشور برگزار می شود.

هنرمندانی از 14 استان کشورشامل24 گروه تئاتر و سرود در نهمین جشنواره شاهد و ایثارگر حضور دارند و دبیرخانه جشنواره، ضمن حمایت از اجرای عمومی آثار منتخب جشنوار، اثر برگزیده را به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهد کرد.

گفتنی است کلیه آثار نمایشی این جشنواره با کیفیت مناسب ضبط و مستند گزارشی از این برنامه برای پخش از شبکه های مختلف سیما، تهیه و ساخته خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تعداد نمایشهای راه یافته به مرحله نهایی در بخش صحنه ای10 اثر، در بخش خیابانی 7 اثر، در بخش سرود25 گروه و گروه های سرود منتخب نیز 7 گروه هستند.

نهمین جشنواره سراسری تئاتر و سرود شاهد و ایثارگر از 26 الی 30 تیر ماه 95 در استان البرز برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب